Juci SFG 2009.12.08. 11:23

Ez befenyített

Már be kellett következnie. Napok óta éreztem a szagát, ahogy settenkedett körülöttem és álmomban is látni véltem, ahogy vörös szemekkel bámul rám a sötétből. Hajnalban, mihelyst kigurultam a paplan alól, már tudtam, hogy eljött értem. Préda lettem megint.
Kávémat szürcsölgettem, mikor elkezdett fojtogatni is a kis rohadék, bámult közönyösen egyenesen a szemgolyómba. Ekkor végre eszembe jutott a neve!
Na mondom, te kis tetű, már kurvára hiányoztál, cimbora, hogy az ördög bubozzon meg te szukafattya, törlöm beléd a lábam, Torok Gyula, meg a szemét kis haverjaidba!
Ez meg csak röhög, és azt kérdezgeti, hogy hány kör VO2max snatchet is terveztem mára?
A tervem hatvanhat, orrod meg a seggembe pattanhat.
Hát a fojtogatással csak nem hagyott fel, de arra gondoltam szemfülesen, hogy nekem egy Torok Gyula nem ugat, orrbaverem a piros golyómmal, és különben is, ha már felkeltem, akkor szneccsölök is, legfeljebb nem ma lesz a napja a Pángalaktikus Gymboss-pukkasztásnak.
Hát így is lett. Terv megfelezve, végeredmény nyolcasával harminchárom (nyaldaseggem télennyáron).
Meg még 3x11 haskerék térdről.
Most pedig rárabolok az aszpririnre. Ijedtemben már egy C-vitamint is bevettem.
Jóllehet Inka Pál, a szuperhős, leánykori nevén Antivirus Maximus, mindannyiunk közös kedvenc ismerőse hatékonyabb segítséget nyújtana a lokális dezinficiálásban. De őt majd hétvégén kérem fel a közreműködésre. Addig szneccsileg offon vagyok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr151582752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buddy 2009.12.08. 16:22:07

Ismerem én is ezt a hulyekocsog-ot.
Hörcsög volt az jó anyja, az apja pedig fókabajszú ganajtúróóó:)))

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.08. 22:07:14

@buddy: Igen, pont ő az :)
Az enyveskezű használtautónepper.

Robzon 2009.12.09. 09:48:57

Ez jo volt Juci. :)
3 eves gyogyszeripari kalandozäsom sorän, az egyik jo ami törtent velem, hogy tudtam beszelni _öszinten_ emberekkel akik ertettek a gyogyszerekhez. Azt gondolom mär ennyiböl kitalältad, hogy nem orvosokrol volt szo. :)
Szoval egy kifejlett Torok Gyulära antiszeptikäk alig szart ernek, a benyelt antibiotikum meg overkill az ismert mellekhatäsokkal. A geheimtipp a locabiosol nevü antibiotikum spray, ez csak lokälisan a nyälkahärtyän hat (orr-gege), es a komolyabb antibiotikum mellekhatäsoktol mentes. Es jo esetben ket nap alatt elfuj egy Gyulät. (Magyarorszägon nem biztos hogy forgalmazzäk.) Ha mär itt tartasz, megelözö jelleggel erdemes valamilyen köptetöt inni melle, mint pl mucosolvan, ez nem igazän ärtalmas, es jobb mint kesöbb hetekig köhögni.(Ebböl a gyerek verziot ajänlom, ugyanolyan hatoanyagtartalom es koncenträcio melett finomabb es olcsobb is.)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.09. 10:25:03

@Robzon: Höjj, Robzon iz bekk :)
Köszi a tippeket.
Ez a lokális fújogatós olyan lehet, mint a bioparox, itt azt ajánlgatják ilyen esetekben. De megkérdezem a gyóccerészt, mármint ha sikerül elvonszolni a korpuszt egy patikáig.
Nekem valahogy nem szoktak használni az ilyen cuccok, egyébként is általában vagy eltakarodik a rohadék Torok Gyula magától (mert egy vírusfertőzés volt ő), vagy végül csak overkill antibio-ra.
Most éppen az immunrendszerem mér rá iszonyatos atomcsapást, érzem minden egyes nyirokeremet külön-külön, és ez elég kimerítő egy dolog, eleve csak begyóccerezve bírtam bevánszorogni a munkahelyre, de rögtön haza is megyek, és ágyban, párnák közt fogom tölteni a nap hátralevő részét.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2009.12.10. 10:08:19

Jobbulást Elvtársnő!
Vesszenek az ilyen T. Gyulák! Le velük minddel.

Anikó RKC 2009.12.10. 19:53:37

Juci,
nem aggódok,nem aggódok ám.
de mi van VELED????????????????????????
ugye jobban vagy?

Anikó RKC 2009.12.11. 22:59:19

Júúúcííí
nem aggódok ám..... nem aggódunk. Juci stramm csaj, jobban van, csak pihen még. ugye? :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.12.11. 23:21:19

@tiekuanyin: Juci stramm csaj, nemkő aggódnyi :) Még szerdán a halál fagyos markolását érezte a torkán, de aztán a javulás útjára látszott lépni - a saját egyéni frazeológiájában, aminek Csodás Történetét hamarosan elmondja (de nem dalban!)
Na majd eccercsak lesz idő blogolni is, és akkor :)
süti beállítások módosítása