Juci SFG 2009.11.28. 22:58

Z

A mai nap szenzációja: a Z-health szeminárium!

Nagy köszönet érte Péternek és Gabinak, hogy elkezdték megtanulni, aztán most megszervezték ezt és nekünk is megmutattak egy kicsit belőle. Amennyi két és fél órába csak belefért. Ami nem túl sok, de ennyi is hihetetlen izgalmas és hasznos, és azt sem állítanám, hogy máris mindent értek :) Namármost, ha az RKC esetében egy centi széles a lyuk és egy kilométer mély, akkor hol van ennek a lyuknak az alja? Kínában, kábé.

Őrület. Illetve: bámulatos, hol tart már a tudomány :)

Próbálgatni fogom. Ez érdekes lesz!

Jó volt találkozni Anikóval, Misivel, Champdor elvtárssal, láttam Bazsikát, Bajzáth RKC-t, AlbRKC-t, sőt végre efg-zeg kollégával is kezet ráztunk.

Miért nincs ilyenkor sose idő arra, hogy még egy kicsit dumálgassunk, csak úgy?! Kéne már ide valami Interperszonális Szeminárium is végre (a.k.a. "sörözés").

A mai nap desszertje: Anikótól tényleg megkaptam, materializált változatban ezt a képeslapot, ami atom állat jó; és köszi mégeccer! :) De most figyeljetek: Rasi rajzolta  hozzá a borítékot, és az alábbi pángalaktikus aranyosságtól - merjük kimondani - én teljesen el vagyok gyengülve. Puszi Rasinak :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr391559697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BazsiRKC 2009.11.29. 09:57:03

Ööö, ez a sörözés is érdekes lehetne :), de tényleg jó volt talizni Veletek!!!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.11.29. 14:06:38

@BazsiRKC: Sörözés vagy bármi hasonló (jó, nem cukrászda, mert a Pártból sokan kerülik az ilyesmit), de valami szabadidős összetartós lötyögős cucc, paintball vagy mittudomén :)

Ráadásul most olvasom emitt meg amott, hogy a Tamás meg a Viktor elvtársak is ott jártak a délutáni Z-health fordulóban, de őket még csak nem is láttam :(

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2009.11.29. 15:05:26

Ez az időhiány nem tett jót valóban, de így is örültem.
A paintball ez remek ötlet, támogatom! Esetleg közös bungee jumping? :)
Mondjuk a sörözést is, csak a vidékről autózó széles tömegeknek az alkoholtartalmú italok fogyasztása nem megoldott.
Viktor elvtárssal én sem találkoztam, pedig szinte biztos, hogy láttam... legközelebb kitűzőt mindenkire nickkel ellátva.

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2009.11.29. 15:09:34

Én direkt későn érkeztem, hogy biztosan ne találkozzunk, mert a végén még a szavamon fogtál volna a pálinkával kapcsolatban. :o)
A paintball-ozás biztos jó, csak amikor ötször farbalőnek elmegy a kedved a beszélgetéstől.
Az alkohol mentes sör jöhet minden mennyiségben :o)
Üdv
Tamás

Anikó RKC 2009.11.29. 21:30:18

Juci-mert MWGÉRDEMLED :-)

jó ötlet nagyon az összeröffenés, de tervezzük el előre legközelebb-sokan sokfelől jövünk, de együtt tagadhatatlanul nagyon jó.én majd iszom bármit, de ott leszek.:-)

Holnap beavatom az új kesztyűt-és bejegyzést kap az a kis Cuki :-)köszönöm szépen :-)

Anikó RKC 2009.11.29. 21:31:45

sajthiba a bejegyzésemben- a régi laptopom újabban az E betű segítségével is a szemem világára tör,ijedtemben mellényomtam,vagyis
MEGÉRDEMLED !

Bajzath RKC 2009.11.30. 08:40:47

Egy összejövetelben én is benne vagyok.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.11.30. 10:31:10

@sztheomo: Alkoholmentes sör? Ugye ez csak vicc?
Azt ugye tudod, hogy az alkoholmentes sör az első lépés a guminő felé? :)

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2009.11.30. 13:44:03

Szia Juci RKC.
Vidéki játékos lévén csak két eshetőség van amikor alkohol tartalmú ital folyik le a torkomon.
1. Összeröffenés a környékbeli kisgyerekes apukákkal.
2. Feleségem vezet
Minden ettől eltérő esetben kénytelen vagyok beérni mással.
guminő?... :o)

Üdv
Tamás

Viktor H 2009.11.30. 15:10:23

@Juci RKC:

Ez azért fordulhatott elő ,mert az öltözőben ültem és kb akor indultam befelé mikor bejött az elözö csoportból egy tetovált elvtárs és közölte hogy de *** hideg volt a teremben , és valóban hideg volt :D
De majd legközelebb összefutunk ,mert lesz folytatás a nagy sikerre való tekintettel, legalábbis Péter és Gabi ezt rebesgetik .

Viktor H 2009.11.30. 15:13:25

@efg_zeg:

Te a második csoportban voltál? Mert akkor láthattál. Az első gyakorlat után Én voltam a tesztalany :-)

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2009.11.30. 16:48:57

@Viktor H: jaja, és így már tudom is, hogy ki vagy :)
Én egyébként a piros pólós pacák voltam a bal szélén a tataminak.
Mindenesetre legközelebbre tényleg nickneves kitűzőt kéne ragasztanunk :)

Viktor H 2009.11.30. 17:42:31

@efg_zeg:

.. nem te voltál a Főnök támasza? :-)

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2009.11.30. 18:03:05

@Viktor H: Neeem, ha úgy jobban megy, két hölggyel volt párban, tök elöl

Viktor H 2009.11.30. 18:16:51

@efg_zeg:

Hát vazz , akkor nem találgatok tovább :-)

Viktor H 2009.11.30. 18:24:14

@Viktor H:

áácsi az egész !! Tudom már ! Az előtérben Te álltál bal oldalt a bejárati ajtóhoz közel, nem? Ha ez se jött be akkor nem találgatok tovább :D
süti beállítások módosítása