Juci SFG 2009.11.24. 10:54

ALVÓ2Max

Szombaton: 68 kör VO2max snatches @12 kg, körönként 7 db.

Itt direkt álltam le, pedig tökjól voltam még, de ha elragadott volna a frazeológiám, akkor meg se állok nyolcvanig, amikor pedig, korábbi ígéretemhez híven, át kell váltanom a 8-as csapásszámra. Ezt még halogattam egészen máig.

Ma: 80 kör VO2max snatches @12 kg, körönként 7 db.

Pángalaktikus méretű álomkórral küzdve kezdtem neki, amely küzdelemben időként alulmaradtam. Jártak már úgy az elvtársak, hogy a 15 másodperces szünetekben rendre elaludtak? Nem is hinné az ember, hogy ilyesmi lehetséges. Pedig de. Olyannyira, hogy legalább egyszer össze is kevertem, hogy melyik kezem következik, ugyanis mikor belekezdtem, akkor még a páratlan köröket toltam jobb kézzel és a párosakat ballal, aztán asszem a 32. kör után azt észleltem, hogy nicsak, éppen jobb kézzel rakom le a golyót. Ki tudja, hanyadszor.

Mentségemre felhozom, hogy hajnali 4 órakor, majd fél ötkor az ifjú Bonaparte felséges ágyikójához rendelt csicskáztatás céljából, mondhatni a kisfiamnak kisfokú pocakfájása és anya-hiánya támadt a mondott, emberi fogyasztásra alkalmatlan időpontokban. Az eközött és a Juci-felkelés között eltelt időt végül a közelgő vekkercsörömp miatt aggódva, ébren töltöttem, reggel 6-ra ilymódon egy koporsószökevény fizimiskáját és szellemi frissességét is megnyerve.

Na sebaj, legközelebb tehát 8-as csapásszámmal tolom a VO2max-ot, azzal legalább hamar megvan az ember :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr171542617

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2009.11.24. 13:06:38

Jupíííjáááájéééé! :o)

Gratula a sikerhez! Büszke lehetsz magadra. Sok sikert a következő lépcsőfokokhoz. Azért mielőtt elkezded pihend ki magad.
Üdv
Tamás

Champdor 2009.11.24. 21:11:14

Nagyon szép, Comrade Lady! Főleg család meg metrózás mellett... minden tiszteletem. Megjegyezném, hogy szerintem ha egyszer megvan a 80, nem kell ám azonnal eldobni mindent és máshogy csinálni. Én decemberben biztos megcsinálom még egyszer-kétszer, még ha sikerült is. Csak azért, hogy biztos legyek benne, hogy nem véletlen volt... Meg hogy észrevegyem, hogy "Tényleg, megcsináltam..." :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.11.25. 15:44:16

Köszönöm, uraim :)
@Champdor: Töprengek folyamatosan, milyen kapcsolat lehet a metrózás meg a snatch között, de nem sikerült rájönnöm. Áruld már el léci :)
süti beállítások módosítása