Nem kapkodtam el ezt a posztot sem :)

Augusztus 11-én megtartottuk a swing szemináriumot, Balázsik Anikó RKC és jómagam.

Sokan megtiszteltek bennünket a részvétellel, és úgy tűnt, hogy a megjelenteknek tetszett a program. Déli 12 órakor nem hagytuk ám abba a swingelést, annak ellenére, hogy ez volt megbeszélve, de senkinek nem akaródzott hazasietnie. Én is jól éreztem magam, jó fejekkel voltam körülvéve, Anikótól mindig tanulok valami újat, a swingelés pedig rossz eleve nem lehet :)

A Facebook-os esemény oldalán többen is kifejezték tetszésüket; a blogokban pedig Nagy Laci RKC, Sallai Ricsi RKC II és Sófi Bogi azóta szintén RKC is írt pár kedves szót.

Köszönjük!

Szólj hozzá!

Címkék: swing

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr654741425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása