Juci SFG 2011.12.09. 11:42

Dupla

A mai napra rendelt szent evangélium a török felállás lett volna.

Igenám, csakhogy. Ma korábban kellett beérni a dolgozóba egy megbeszélés miatt, ezért a szokásosnál még hamarabb felkeltem (ami igen fájdalmas volt), gondolván, hogy jó esetben beférnek még a törökök is a kávé, a zuhany meg a reggeli családi ámokfutósdi közé.

Reggel 7-kor úgy láttam, hogy ez az eset pont jó eset.

1-1 üres, 2-2 db 12 kilós TGU és 2-2 db 16 kilós TGU-val később kiderült, hogy mégse az. Hagytam tehát a francba a törököket; összevakartam magamat és go.

A megbeszélésről ennek ellenére elkéstem, mert megint nem járt az a rohadék metró.

Ez így, ha jól számolom, pont dupla szívás :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr853450317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása