Előbb-utóbb lefejelem a levesestányért, ha így folytatom :)

Ma reggel is micsináltam. Felkeltem a tyúkokkal, hogy aztán vasgolyót lengetgessek a harmatos füvön, ahogy illik.

Hozzá is kezdtem, bár nem éppen haladéktalanul; mindenesetre beletoltam a rendszerbe néhány pörgetést az indián buzogánnyal, aztán egykezes swingeket a 20 kilóssal (10-10-5-5), meg lábatemeltem függésből meg megint swingeltem meg húzódzkodtam, aztán esmeg swingeltem meg nyomtam katonásan a 16 kilóst, hogy aztán megint swingeljek, aztán elkezdjem az egészet elölről.

Igenám, csakhogy ekkor a rózsák hirtelen magukra terelték a figyelmemet.

Kiabált is a Férj kifele a kertbe, mikor hallotta a metszőolló csattogását, hogy vajon ez is része-e az edzésprogramomnak vajon? Hácccöö mondom, látszólag igen, illetve akarommondani az kizárt dolog, mert nem tudom, vagyis izé.

Aszongya erre nekem a Férj, hogy akkor nemdebár a metszőollót is viszem majd magammal az RKC-ra...?

No ezen merengek azóta is :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr483049688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása