Juci SFG 2011.02.03. 09:42

Mordor fortyog

Kezdődött azzal, hogy tegnap este edzettünk is mindkét csoporttal, nanáhogyugye.

Mindenkinek volt:

Bemelegítés, egyebek, valamint 2 x 2-2 TGU

Egylábas, kétkezes deadlift létrák: 1-1-2-2-3-3

Fekvőtámaszba sétálás 15 sec alatt, plank 30 sec, vissza és elölről, minden körben másféle plank, összesen 5 kör

Az első csoportnak továbbá:
 
BrettJonesWorkout #3 (5-5 clean&front squat, 10 swing, 5-5 clean&front squat, 5-5 clean&press, 5-5 clean&front squat, 2-2 TGU, 5-5 clean&front squat, 5-5 snatch, 5-5 clean&front squat)

Intervall snatches: 15/15, 12 kört akartam, de hatnál megadták magukat...


A másik csoportnak pedig az alábbi volt a desszert:

10 perces snatch teszt.

Direkt nem készültünk rá :) Gonosz tervem pont ez volt. Mégis mindenki 200 fölött teljesített, igaz, hogy a 24-essel még nem nem megy a fiúknak.

Magam is beálltam, és itt kezdődött meg a Mordori Menetelés.

 

12 kilóssal dolgoztam, aztán 242 snatch után leraktam, mert elég volt :(

Úgy kapart a torkom, mintha savat lélegeztem volna be, majd elkezdtem tüsszögni is, amit azóta se bírtam befejezni.

Kisfiam pedig reggel lázasan ébredt...

Úgyhogy látszólag már nem kell beérnünk Torok Gyulával, hanem immár Mordor összes orkjai ránk vadásznak.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr222635292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása