Juci SFG 2010.12.13. 09:42

My way

Érzem én, hogy országszerte zavargások törnek ki lassan nemcsak a hiányzó fotók miatt, hanem elégedetlen, frusztrált tömegek követelik a Juci edzésnaplóját is.

Hát úgy néz ki, hogy mindkettőre várni kell még egy kicsit :)

A fotókkal nemtom mi lehet, ellenben azt tudom, hogy edzésnaplómban a múlt heti rész hiánya ezúttal nem adminisztrációs hiba következménye. Hanem hát - merjük kimondani - nem edzettem szinte semmit.

Oszt mé nem?

Hát először is a múlt hétvégi FMS szeminárium miatt. Az összefüggés itt nem annyira a mozgásmintákban keresendő, hanem abban, hogy (1) hétvégén (2) három napon keresztül (3) reggel nyolcra odaérni (4) a város másik végibe, plusz a törvénytelen koránkelés mellett (5) bebukni a rendes hétvégi ebédutáni alvást is; azzal jár, hogy az elemek feltöltetlenül maradtak, aminek a vége egy hét zombiság.

Hát így maradtak el a reggeli lengetések, mert lemerült akkumulátorral nem vállalom be, hogy egy perccel is korábban keljek a technikailag lehetséges legkésőbbi időpontnál.

A csoportokkal swingeltem itt-ott egy keveset, és mikor a haladók szerdán megnyerték a Sissy tesztet, azt csak verbálisan vezényeltem.

Ja meg a hét második felében beesett némi vidéki tréning a kollégákkal, ipari mennyiségű mértékletes alkoholfogyasztás mellett, hajnalig tartó táncikálással súlyosbítva azt, ami amúgy is; végül azért szombat még munkanap, szóval kész csoda, hogy egyáltalán megértem a vasárnapot :)

Vasárnap (tegnap) pedig mindössze némi FMS-javítógyakorlatokra futotta az energiáimból. Konkrétan a Rotary Stability korrekcióra való "Hard Roll" nevűre. Persze én, legalábbis az egyik oldalra, sokkal szebben csinálom, mint ez a fazon a videón :) Merthogy ehhez 3-as ASLR és SM szükséges, csaxólok.

Node. Jobboldalra és vissza tök sima ügy, balra oda még megy, vissza ellenben baromi nehezen. Rohadt aszimmetria.

Aztán addig gurulgattam ideoda sima gurulással meg bevetettem még a régen elfeledett judo-gurulást is hol egyik, hol másik vállon át keresztbe, amíg a Hard Roll is elkezdett működni balra is hálistennek.

Amúgy pedig Banyika írása a célokrul meg a mérföldkövekrül egészen olyan, mintha magam írtam volna, vagyis kár, hogy nem én írtam :)

Végezetül kérem, tekintsék meg ezt a random kreténséget, csak hogy jól induljon a hét :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr742512623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

n80qd 2010.12.22. 09:24:54

Hááát, ezek a fotók, mindig csak baj van velük. :(

Csak hogy kicsit reklámozzam magam:)

11-én fotóztam, és 12-én már kint is volt a blogomon, retusálva:

rgbsblog.com/2010/12/12/az-md-motorvonatok-vegnapjai/
rgbsblog.com/2010/12/12/az-md-motorvonatok-vegnapjai-2/

Kész lett egy slideshow belöle, és kint volt a blogomon:

rgbsblog.com/2010/12/12/az-md-motorvonatok-vegnapjai-slideshow/

Ja és még egy vágott/szerkesztett videó is elkészült, és kikerült:

rgbsblog.com/2010/12/12/md-motorvonat-egy-utja/

:)
süti beállítások módosítása