Juci SFG 2010.07.10. 22:22

Szombat délelőtt

Alapos bemelegítés, JM, Brettzel, Z.

Egykezes swingek @16 kg. 20 sec ON 10 sec OFF, körönként 12 egykezes swing, egyik körben bal, a másikban a másik bal. 42 kör, 3 részletben, kis Z-szünetekkel. (Akkor ez 504 egykezes swing ugye).

Annak jártam volna utána, hogy ugyanis mitől szar az enyim balkezes snatch. Gyanúm szerint a probléma a balkezes swingben keresendő, ezért ezt figyeltem, elemeztem, értékeltem, de nem bírtam magam rajtakapni semmin, mert a szimmetria, feszítés, ritmus, ív, minden megvan - és mégse jó. Az a kis izé hiányzik.

Na mindegy.

Utána snatch @16 kg. 20 sec ON, 10 sec OFF, körönként 9 kényelmes snatch, 10 kör.

Zuhanyozás után elszánt fekvés a függőágyban, sörrel a kezemügyében. Arra a megdöbbentő felfedezésre jutottam, hogy ez lényegesen jobb, mint 16 kilóval szneccsőni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr502143611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.07.11. 10:06:30

Nálam is hiányzik az a kis izé a bal oldalról amitöl jobban menne nyomás vagy a snatch, csak nem birok rájönni mi az . Azt nem hiszem ,hogy az az 1cm difi az oka amennyivel rövidebb a bal lábam a jobbnál.
Tegnap annyira próbáltam rájönni ,hogy egésznap nyomtam felváltva 16 / 24 kgval , ennek köszönhetően ma meg olyan vagyok mint a centfrifugázott szar.
Sörrel a kézben hintaágyon tespedni valóban jobb ,mint nyomni snatchölni ,de pont annyival kontraproduktivabb is :-))
süti beállítások módosítása