Bemutatja Yoana Teran Snideman RKC Team Leader.

Ezt nézd meg! Meg ezt!

Gratulálok hozzá, és bámulom érte; én, bevallom, nem mertem volna ilyet (már a nézésétől görcsöl a hasam), illetve egyik pocakos időszakomban se fért volna bele rendkívül szoros napirendembe, mert iszonyúan el voltam foglalva a jégkrém folyamatos kanalazásával. (Na nem mintha azokban az időkben tudtam volna, hogy miajaza kettlebell; meg úgy általában nem esett jól a mozgás se).

De ha valaki bírja, ért hozzá, jólesik neki, és a jól bevált orvosa sem kap azonnal agyhúgykövet az ötlettől, akkor már miért ne szneccsöljön? Kérdem én.

(Még mielőtt ezt itt valaki orvosi tanácsnak veszi, kérem szálljon magába: ez nem az. Kérdezze meg kezelőorvosát)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr771882581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása