Juci SFG 2009.10.30. 13:54

Amőbaszerű poszt

Sissy-snatch

Történt a minap, hogy mitadisten elvesztettem a hátstabilitás-pontszámaimra kötött fogadást, és így megnyertem 1000 snatch-et.

A tiltott szerencsejáték résztvevői voltak még: Robert von München RKCII (a főkolompos), aztán Ricsi RKC, és persze én, aki igazi hülye szőkenő módjára fogadtam a hátstabilitásomra, majd ez megméretett és nanáhogy könnyűnek találtatott ugye. Az eredmény: Juci szneccsöl ezret. (Egyébként Ricsi is, jegyzem meg zárójelben) :D

Na, mondom, akkor nézzük meg hol tartunk, mennyit tudok szneccsölni hányás nélkül egy 12-es golyóval, bár mostanában pocsék formában vagyok, node éppen ezért legfőbb ideje, hogy elkezdjek végre jobb ember lenni.

500 snatch, jelentem, de ez is kívül volt a komfortzónán jól. És elsősorban az ujjaimon elharapózó vízhólyagok miatt, amelyek eccercsak annyira fájtak, hogy agyban is szétestem és az utolsó 60-80 snatch már környezeti károsodással és személyi sérüléssel fenyegetett. Úgyhogy sötét gondolatok közepette letettem a bellt. De lesújtok majd reá hatalmas bosszúval és rettentő haraggal :)

Hóember és krokodil

Megtekintettem pompás fizikumomat a tükörben, és a hasamon az alábbi fícsöröket figyeltem meg szemfülesen: 1. punnyadt, 2. zsíros, 3. hófehér.
No mondom, ez már azonnali cselekvést követel!
Ennek megfelelően el is toltam földi maradványaimat a szoláriumba :)

Aszondod hülyeség, és a szolárium nem menő meg a túlságos barnaság ronda és öregít?
Én meg tudod mit mondok erre? Hogy ezt én tudom, csakhogy engem a "túlságos barnaság" kábé annyira fenyeget, mint a "túlságosan nagy izmok" :) Óvatos, de kitartó szoláriumozással (nyáron napozással) fel tudok fejlődni egy Normális Fehér Emberre hajazó állapotra, a tőlem megszokott Hóember állapot helyett.

A szoláriumban fekve pedig lehet gyakorolni a krokodillégzést :)

A has fehérségének kikalapálása imígyen folyamatba tétetett, mostmár csak a zsírocskával kéne kezdeni valamit. Például,ööö, elkezdhetném megint kerülni a sütikéket meg a csokikákat. Ez így első blikkre elég jó ötletnek tűnik, tehát elég a fecsegésből, lépjünk a tettek mezejére, és napirenden kívül vitassuk meg a dolgot :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr421486155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2009.11.01. 19:01:54

Azért aztat se felejtsük el, hogy Robzon elvtársnak is van némi elmaradása snatch terén. Úgy 1000db, nemde? De-de! :D

erdodim · http://erdodim.wordpress.com 2009.11.07. 19:43:01

ööööööö... sokat gondolkodtam, hogy leírjam-e. Le. Én sem vagyok egy néger, és a zuhanyzóban a karatésok mindig azt mondták:
-Milyen fehér vagy! Nem vagy te g.ci? :-)
Bocs

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2009.11.07. 22:55:26

@erdodim: :D Mekkora duma már ez :D

Na akkor irány a barnítókrém, és egykettőre ilyen király partyarcok leszünk :)
subba.blog.hu/2009/11/07/barna_vagyok_baszdmeg
süti beállítások módosítása