Juci SFG 2010.11.20. 20:42

Chocolate Bridge

Rögtön rátérek arra is, csak még előbb elmesélem, amíg el nem felejtem, a ma délelőtti lengetést lóbálást gyakorlást:

168 swing @24 kg - azaz 3x(5+6+7+8+9+10+11)

100 swing @40 kg - azaz 10X10

Délután RKC konferencia. Erről majd még lehet hogy írok bővebben, mert megér egy misét, vagy egy posztot legalább.

Este: a Csokoládé Híd. Nomármost jól megérmelten nyertem egy Sportszeletet az efg_zeg elvtárs által meghirdetett minapi hónaljroller pályázaton, csakhogy azzal a feltétellel ám, hogy high bridge közben kell azt elfogyasztani. A konferencia ürügyén a sportszelet nyereményt átvettem, majd idehaza a követelmények szerint interiorizáltam, EZT AZ ALÁBBIAK SZERINT KÍVÁNOM BIZONYÍTANI, és nagyon remélem, érvényes a teljesítés ebben a formában, különben újabb és újabb sportszeleteket kellene felfalnom, amit meg ne tudjon a rendőrség :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr332461896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.11.20. 22:54:30

:)))))))))))
Roppant elégedett vagyok, pompás kivitelezés :)

BazsiRKC 2010.11.21. 09:51:13

komolyan beájultam :D

Anikó RKC 2010.11.21. 20:18:05

hihi :-)))
ez roppantul Rád vall,Juci...élni tudni kell....
süti beállítások módosítása