Juci SFG 2010.04.16. 13:14

Mostanában

Valahogy nincs késztetés se a grafomániára, se az edzésre túlságosan.

Energiaszint egész héten negatív; az orr lóg, a szemekből eltűnt a szikra.

Három dologban viszont jeleskedett a Juci az elmúlt napokban: napközbeni GTG-édességevésben, délutáni szénhidrátfeltöltésben és későesti ámokfutó zabálásban.

Mi ütött belém, nemtom - talán valami holdciklus, talán valami esős idő, talán valami tavaszi fáradtság, vagy ez mind így egyszerre.

Amennyit a héten mozogtam, az a csoporttal történt, emiatt viszonylag sokat nyomkodtam a 16-ost, illetve szerdán rájuk szabadítottam egy kicsit lebutított Brutal Minimalist Fitness-t szegényekre, és csináltam magam is velük (itt megjegyzem, hogy nekem is bitang izomlázam lett). Meséltem nekik a Sissy Test-ről is, pont ezután; hát, lehet hogy többé nem látom őket :)

Ma reggel pedig végre belegyűrögettem a Juci-bioszisztémába egy kis VO2Max-ot, és amennyi körre futotta, az pont harminchárom (.... télen-nyáron).

Itt zárom soraimat, kedves Naplóm, mert már érzem, hogy kezd hatni a fogalmazásgátló.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr351921025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monarch (törölt) 2010.04.16. 14:53:25

Ez nem baj, a legrosszabb kovetkezmenye, ami tortenhet, hogy ronda leszel es dagadt. Engem nem zavar tulsagosan.

:)

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.04.16. 17:01:46

Személyi edzést azért ne vegyél mostanában Juci RKC-tól. Lehet, hogy utolsó edzésed lészen... :D

Monarch (törölt) 2010.04.16. 17:42:40

@Ritchy: Nem ertem, miert. Hiszen en csak az objektiv varhato kovetkezmenyeket irtam meg neki.

Szerintem sutott a joindulatu segito szandek a hozzaszolasombol.

:D

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.04.16. 19:52:24

Én úgy vettem észre, ilyenkor tavasz tájékán mindenkire rájön ez az energiaszint csökkenés. Majd elmúl. Tuti.
De majd jön az Anikó és jólmegmondja.
És most én fogok vele egyetérteni :)

Anikó RKC 2010.04.16. 20:40:35

ja :-D

(egyetértek Gáborral, újjászületés előtt kicsit el kell múlni :-) ) én mindig azt gondolom, hogy Banyi tékitizí.akkor megjavul a Minden kicsit :-)

Anikó RKC 2010.04.16. 20:41:10

Aha, a Juci meg akkor lesz ronda és dagadt,mikor én a Donald Kacsa :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.04.16. 23:10:53

@Papucs Orrán Pamutbojt: Köszönöm drága Banyika, mesélj, milyen érzés Donaldkacsának lenni? :)

@efg_zeg: Persze elmúlik, nem aggódok én emiatt: volt is, lesz is, ez itt a praxis.
Jut eszembe, én is merengek a ceglédi edzőtáboron, tuti buli lenne, csak a telefonkönyvtépés hogyismondjam, valahogy nem érintett még meg :)

@Ritchy: Á, hagyd, ez ilyen :) Ezt csinálja folyton, és nem fél; mondjuk Svájcból könnyű bátornak lenni, legalábbis addig, amíg rá nem jön, hogy elő szoktam én ott fordulni :)

@Monarch: Igazad van.
Az engem se szokott zavarni, ha más emberek rondák és kövérek :)

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.04.16. 23:13:54

@Juci RKC: Hogy maguk ketten a Zanikóval milyen tépésellenesek, hallatlan. Dehát lehet ott majd szögeket is hajlítani :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.04.16. 23:42:28

@efg_zeg: Ja, hogy szögek is! No így rögtön más :)
Bár... az már nekem nem kihívás, egy szaros szög. Meghajlítom őket egy gondolattal.
Meghajlítom őket with the power of the Force, which is strong within me :)

ImikeTraining 2010.04.17. 12:46:26

@Juci RKC: Jucmók, pedig most "mindenki" tépés lázban ég... bár én sem értékelem sokra az ilyesmit, ez csak egy elég szűk körnek szól.
Amúgy meg egyél meg egy csomag duracell-t, és minden rendbejön!

Monarch (törölt) 2010.04.17. 14:02:59

@Juci RKC: Ugyan Juci, te is tudod, hogy csak zrikállak! Valójában azt szeretném, ha örökre megmaradnál csinosnak és karcsún kisportoltnak!

:)

Monarch (törölt) 2010.04.17. 14:03:31

Hiszen az internetes rajongótáborod oszlopos tagja vagyok. :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.04.17. 18:52:29

@Monarch: Most megijedtél, mi? :)

@ImikeTraining: "Jucmók".... hát EZT azért már nem hittem volna :)
Duracell-fogyasztás remélhetőleg folyamatban van, most hogy már jó az idő; ma is egész nap pörögtem mint a bádoglavór (na az edzés az nem fért már bele, de majd holnap büntetek, legalábbis tervem ez)

Monarch (törölt) 2010.04.17. 19:02:38

@Juci RKC: Dehogyis. Hiszen nem kell nekem megijednem ahhoz, hogy az igazságot leírjam!

:)

erdodim · http://erdodim.wordpress.com 2010.04.18. 09:37:53

Juci,
Egyrészt a szög nem lesz szaros, mert az mégis milyen dolog lenne :-) Meg úgy csúszik is :-)

Másrészt, amikor megfogod tépési célzattal életed első telefonkönyvét, és érzed, hogy meg tudod csinálni, csak kicsit erőlködni kell, és végül sikerül is, az majd jó érzés lesz :-)Ha meg nem, legfeljebb berakjuk a bogrács alá :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.04.19. 11:58:38

@erdodim: Hát jó :) Asszem ez az érvelés immár hanyattlök, és minden ellenállás hanyatlik!
Asszem kérek eltávozási engedélyt otthonról, aztán ha kapok, akkor írok emailt meg ami kell ilyenkor.
Legfeljebb keresek egy sörözőt oszt elfoglalom magam, amíg az erős elvtársak tépkednek meg hajlítanak :)

De az a helyzet, hogy az a bogrács-ügy elég meggyőzően hangzik! Nem is beszélve a többi programpontról, meg az előadókról meg úgy általában az egész nagyon vonzó, ezt a tépkedősdit kivéve :)
süti beállítások módosítása