Biztos valamennyien majd megőrültök a kíváncsiságtól, hogy hát vajon hogy is nézett ki ez a bizonyos, melyek vajon az életrajzi és egyéb adatai, csak fogalmatok se volt róla, hol kéne utánanézni.

Hát itt :)

EZ volt AZ. A képen a hátsó. Meg EZ.

Jó kis kütyü :)

Az elsőről meg itt írnak.

Megjegyzem, hogy mindezt csak a kütyüség miatt meg az érdekesség miatt említettem meg, a vonatkozó politikai részt otthon szóban mindenki kifejtheti, de nem itt. Köszönöm :)

7 komment

Címkék: repülés

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr951852317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.03.19. 19:23:45

Eric Cartman erre azt mondaná ,hogy F*@&#m Z*;`&@k :D

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.03.19. 21:51:53

Én meg itt aszittem, hogy a Rammstein-féle, műondót kilövellő szerkezetről van szó, merthogy nálam az okozott nagy felháborodást. De örülök, hogy mégsem az volt az :-)

ImikeTraining 2010.03.19. 22:15:48

@FredYoong: Te határozottan prűd vagy!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.19. 22:33:43

@FredYoong: Az semmi, én örültem, hogy annyival megúsztuk, pont ennél a számnál. Volt már ennél hajmeresztőbb húzásuk is korábban koncerten -majd megpróbálom megkeresni azt a klipet.
süti beállítások módosítása