Juci SFG 2010.01.12. 19:07

I love you Tracy

Tracy Reifkind megint kimondta, amire titokban gondoltam :)

 

Szezonja van a múltévi eredmények és az idei célok, tervek, számok összegzésének. Én meg csak lapítok :)

Érteni éppen értem, hogy a kollégáknak miért van ilyesmire szükségük, de nekem ez nem megy, nekem ez nem kell, az én agyam másképp van bedrótozva, sajnos vagy nemsajnos. (Szőkenőmódra: egy drót belül keresztbe, hogy tartsa a két fület; vágod). A Táblázatoktól és a Tervszámoktól eleve iszonyodom, a Határidőktől nemkülönben.

Azt azért jól tudom, hogy merre van az Előre, de őszintén fütyülök rá, hogy mikor érek oda (oda...? hova...? úgyis mennem kell tovább, nincs megérkezés). Mindazonáltal valószínűleg odaérek, ahova és amikor kell. Vagy nem. Érdektelen ez, amíg tudom, hogy a Jó Úton jöttem, előre haladtam, kis kitérőkkel, esetleg meg-megállva bár, de rombolok előre, ahogy csak tudok, amíg élek; mi kell még? :)

Nem kellenek hozzá Számokban Kifejezhető Eredmények és Határidők, hogy megtegyek mindent, ami tőlem telik. Az én célom így néz ki. A Cél nekem is: az Út maga.

A célt tudom, még százszor el nem érem.
Mit sem tesz. A cél voltaképp mi is?

Összeszedhetnék éppen néhány dolgot, amiről tudom, hogy meg fogom valósítani, mondjuk ebben az évben - de inkább nem teszem, mert ez nem Belülről Jövő Késztetés, hanem amolyan Külső Elvárásnak Való Megfelelés lenne. Ettől pedig eltekintek :) 

"Just keep doing your best. Be your best, and you may never have to think about setting goals....about putting deadlines on your dreams......"

Igen, megteszem mindennap mindazt, amire képes vagyok. Ez nem Cél: ez Norma. Tracy Rif eredményei is impresszívek, még ha "csak" ennyi is az úgynevezett célja, hogy Mindig a Legjobbat Nyújtsa, a részletes adatoktól azonban eltekint.

Reach for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars.

Ennél jobbat pedig magam sem tudnék kitalálni :)

Köszönöm Tracy :) Rock on.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr941666570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2010.01.12. 21:12:23

Na látod Juci,többek között ilyenekért bírom a burádat.
MILYEN JÓ AZ A KÉP IS!!!!!!!!!!!!!!!( a csillagok közt landolós :-) )

szpanyolul megírta a Macsádó
"Caminante,no hay camino. Camino se hace al andar." de lehet hogy "se hace el camino al andar", nemtok spanyolul,de ugyanez az úttal kapcs. :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.13. 10:42:23

@tiekuanyin: Köszi Cillagom, és ami ezt a spanyol mondatot illeti, hát magam is pont ezt akartam éppen mondani :)
Most nézem, hogy folytatta is Tracy a gondolatmenetet, annyira jó fej ez a nő és szívemből szól meg a szájamból veszi ki a szót meg ilyesmi. Most nemtom hogy emiatt minősítem-e jó fejnek, vagy az ok-okozati összefüggés fordítva van :)
tracysfoodandthought.blogspot.com/2010/01/heywhats-my-problem.html

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.01.14. 11:05:07

Tracy, Tracy... Pár éve pont azért hagytam abba a blogjának az olvasását, mert határozatlannak és erőltetettnek tűnt. Folyton azt hangsúlyozta, hohy milyen szép az élet, ismételgette, hogy milyen boldog... Most, ahogy nézem ezeket a bejegyzéseket, úgy látom, hogy változott egy kicsit. Tetszik ez az elmélet a célokról.

Fallen Angel · http://fallenangel0823.wordpress.com 2010.01.15. 14:56:17

Erdekes...nincs terv elvtarsno:)es ezt egy orosz kozpontu tarsasagban megcsinalni kapitalista dolog:)
Emlekeztetsz draga kedves edesapamra:) mar nyugi csak amit irsz:)
O nyolc evesen egyszer ket oraval kesobb ment haza a sulibol es mikor szamonkertek hogy hol volt, o csak annyit mondott hogy "judo edzesen".Erre ra olyan 15 evre 3. lett az olimpian.Pedig semmi terve nem volt ra de mindig a maxon probalt lenni es mindig a szellemi erot tartotta fontosnak nem a fizikait.
Szerintem hasonlo fabol faragtak titeket.Hat sok sikert az uthoz!!!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.15. 18:39:40

@Fallen Angel: Köszi! A történet édesapádról remek darab, nagyon tetszik! :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.15. 18:49:31

@Fallen Angel: Ja és javítsd már ki léci az indapasson a blogod linkét, mert tévútra visz :)(Egy "d" hibádzik)

Orbison 2010.01.15. 22:16:23

"A cél, megszűnte a dicső csatának, a cél halál, az élet küzdelem, s az ember célja e küzdés maga."

Szia Juci!

Bocs, hogy idézettel kezdtem, ez jutott eszembe a postodról. Az indulás óta nagy örömmel olvasom a blogodat, csak eddig lusta voltam regisztrálni :)

Sok sikert az utadhoz csak így tovább!

Üdv:

egy kettlebell fanatikus

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.16. 21:48:53

@Orbison: Szia Orbison, köszi és gyere máskor is :)

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.01.18. 14:28:20

Nahát, többnyire én is így vagyok a célokkal, de talán Adri van vele a legígyebb. :)
süti beállítások módosítása