Juci SFG 2011.09.29. 14:42

Létra

Haladócsoport tegnap: Bemelegítésképpen kis GN, majd

Fekvőtámaszba séta, hollow-tartás, plank kombinációk

TGU kis súllyal, aztán naggyal néhány.

Military press létrák nagyocska golyókkal 1-1-2-2-3-3, 4-4-3-3-2-2-1-1, 1-1-2-2-3-3

A létrák közt 5-5 staggered stance row

Long cycle jerks (vagy push press, akinek még nem megy) 3x5-5

Végül minden második percben 30 guggolás. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr193265115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2011.09.29. 15:27:00

húderohadtjó ez a kép!

először ennél erősebb jelzőt akartam használni, de most épp a "ha beledöglöm, akkor is nőiesebb leszek" korszakomban vagyok, úgyhogy inkább disztingváltam :D)

tiria 2011.09.29. 17:59:56

Nekem már a plankesbelles kép is nagyon tetszett, de ez mindent visz.:-D
most írhatnék olyat, hogy dögös, meg cool, meg ilyesmi, de kapásból a bjútiful jutott eszembe, úgyhogy ennél maradnék.:-D

Nagy Laci RKC 2011.09.29. 23:00:09

Juci!

Ez a kép valami szenzációsan jó!És iszonyat szexi is!Szuper!!!!

Csáky Csaba RKC 2011.09.30. 09:11:04

A jó életbe ! Ott jön felfelé a Femme Fatale személyesen. Van még ebből a portfólióból ? ( Mellesleg végem van. )

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.09.30. 09:43:07

@Csáky Csaba RKC: @Nagy Laci RKC: @Warrioressactually: @nolyemi: Köszönöm hölgyeim és uraim, az érdem megint Jászfalvi Judit kolléganőmé, aki amúgy műkedvelésből fotózik :)
A másik, nemannyira szexi belles sorozatból itt van még néhány az album végefele:
indafoto.hu/juci_rkc/kreativ
Ebből néhányat Gyurcsák Péter kollégám lőtt, aki szintén műkedvelő fotós, és ők jáccásiból szoknak ilyesmiket művelni.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2011.09.30. 09:46:33

azért egy bellel mennyivel jobban lehet pózolni, mint... mint bármi mással :D

amikor a barátnőmmel akartunk csinálni fotókat a honlapomra, kivittem a fűbe a bellt is, csak hogy legyen valami ráhangolódásos móka, na, egyedül azok lettek értelmesek, amiket azzal készítettünk :S Azokat meg mégse rakhatom ki :(

Tényleg jók lettek. Nekem ez, meg a múltkori tetszik a legjobban, de az egylábas guggolásos is nagyon menő :)
süti beállítások módosítása