Juci SFG 2011.01.11. 22:42

Das ist ein UNICUM

Na most vigyáztam!!!

Na mije van a Jucinak? 24 kilós kettlebellje van, ez még nem lenne egy nagy kunszt, node ilyen? :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tervezek még pár büntetős képet lőni ezzel a lenyűgöző golyóbissal, de nem bírtam megállni, hogy meg ne mutassam már most :)

Ha erre ráklikkolsz, akkor nagyban is előjön:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Dani nagybátyja követte el kérésemre ezt a csodát - már a híres-nevezetes Tök is az ő keze munkáját dicséri, és még sok más gyönyörűséget is tud, tessék megnézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr122577673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2011.01.12. 11:50:55

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Juci nemár!!!!!!!!!meghaltam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.01.12. 13:07:34

Hogy lötyög-e benne a lé?
Azt megbeszéltük a srácokkal, hogy a tölthető kettlebellbe kell unikumot tölteni (holmi hülye vaspor helyett).

Hozzáteszem azt is rögtön, amit most találtam ki, és egyrészt marhajó, másrészt tök evidens: Ha túl nehéz kinyomni, akkor leiszol belőle :) És rögtön nemcsak bátor leszel, hanem erős is!

faxau 2011.01.12. 18:34:37

Basszus..!!!:) Zrinyi Miki RKC öccse idegösszeomlást fog kapni:) Már többször említette, hogy a forma adja magát....
Gatula ez is gyönyörű!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.01.12. 22:49:31

@faxau: Még lehet neki ilyenje, legfeljebb nem az övé lesz az első :)
Szerintem is totál adta magát a forma, és rettentően teccik nekem :)

Én akkor kaptam majdnem idegösszeropit, amikor a Dani mellesleg elmesélte, hogy mit fog festetni a 48 kilósára, ha majd vesz egyet. Mert olyat én is akartam volna!!!
süti beállítások módosítása