Avagy Halálgyár Reloaded :)

Tegnap a srácaimmal végre sikerült a korábban már emlegetett program végére járni, mert időben elkezdtük és következetesen, könyörtelenül és menetrendszerint befejeztük.

36 perc, 435 snatch, 234 swing, a háromperces menetek vége hányásközeli állapotot eredményez. 12 kilóval toltam.

Gratula a csoportomnak, nagyon kemények. Zoxó nélkül végigcsinálták - volt aki bepróbálkozott azzal, hogy az uccsó körre úgyse marad idő, de hát maradt sajnos :)

(Nekem viszont sikerült ismét szétcsapni magamat, mert előtte a kezdőkkel is végig swingeltem az ő adagjukat, ami nem lett volna baj, de elmulasztottam az ilyenkor szükséges minimális előrelátás tanúsítását, és rákívántam a 24 kilósra. Ebben a kontextusban ez így utólag kicsit túlzásnak bizonyult. Na mindegy).

A mértéktelen szneccsöléshez aláfestő zeneként a címben megnevezett album szólt, mellyel az Iron Maiden zenekar kedveskedett nekünk stílszerűen. Szerintem ez így tökéletesen körbeér :)

Ezért kérem szíveskedjenek meghallgatni az album címadó dalát. HANGERŐ CSUTKÁRA, MINDENKI, EGY-KETTŐ.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr382519329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monarch (törölt) 2010.12.19. 14:05:26

Az Iron Maiden legjobb lemeze a Somewhere In Time, de a Seventh Sonig bezárólag az összes lemez jobb a No Prayernél. Köszönöm a figyelmet.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.12.19. 22:24:43

@Monarch: Köszönöm a hozzászólást :) Ezzel nem is vitatkoznék, viszont az emlegetett sokkal jobb lemezekkel szemben ennek megvan az az előnyös tulajdonsága, hogy a teremben rendelkezésre áll :)
süti beállítások módosítása