Hát nemtom, Zalaegerszegen milyen alapon törnek egyesek világuralomra, de komolyan kétlem, hogy egyetlen szavát is el lehetne hinni az olyan kollégának, aki képes azt állítani, hogy ő Batman!

Mikor pedig a vak is látja, hogy ez így Superman :)

 

Komoly szakmai munka folyik ott kérem :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr322467781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.11.23. 17:53:09

Szerintem is Szupermen, a Betment nem én állítottam kérem!
Sőt!
Én mindettől elhatárolódom, ez itt kérem egy dublőr. Csak ellopta a pólómat.
Én ezeknél sokkal komolyabb dolgokkal töltöm az időt, hogyan lehet pl. birkavesével földrengést megelőzni, meg ilyenek.

Anikó RKC 2010.11.23. 20:56:09

jáááááááááááááááááj!!!!
meaculpa maxima!!!

én mindig keverem ezt a kettő pasit..persze ogy Superman, meg a Gábmár ezt megaszonta emailben,már javítom is a Mindent :-))))))))))
süti beállítások módosítása