Ma délelőtt az RKC-előkészítőn kellett lábatlankodnom (azaz dehogy kellett - csak akartam), és sok egyéb érdekes dolog mellett az alábbi megdöbbentő jelenséget tapasztaltam.

Vittem én a Banyikának egy pöttyös kendőt, mert hát az ember mindig visz neki valami pöttyöset, ez így van és kész :) Nem ez az érdekes, hanem hogy a pöttyös kendőt egy mackós dobozkába csomagoltam.

Azt hittem, el se hiszem, amikor a Banyika meg előszedte a nekem szánt szagosmüge-teát - egy mackós dobozkában!

Hát nem pont ugyanolyanban, mint amilyet én vettem neki?! DE!

Itt, kérem, valaki boszorkány (szerintem a Banyi)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr212189733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.07.31. 21:55:15

Szerintem ezt megbeszéltétek ,hogy ezt fogod leirni ,mert Ő nem irta ugyanezt meg :-)) Ez is csak egy szenzációhajhász post :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.31. 22:55:54

@Viktor H: Ja hát persze. Itt amúgy is mindegyik olyan :)

Viktor H 2010.08.01. 08:16:10

@Juci ZB:

Vagyis vonjuk le a logikus következtetést:
Ha ugyanannyit nyom ,mint egy kacsa akkor fából van tehát boszorkány !!!

:-D

Monarch (törölt) 2010.08.07. 19:10:20

@Viktor H: Szerintem mindketten boszorkányok, amennyiben ketten együtt annyit, vagy többet, vagy kevesebbet nyomnak, mint egy kacsa.
süti beállítások módosítása