Bevettem a tablettámat oszt kész :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 komment

Címkék: hülyeség

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr842070273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.06.10. 11:08:38

Gondoltam ,hogy ez csak egy ilyennézettséget növelő hiszti lesz :D:D

A képen látható gyakorlatot derékig érő vizben is tessék előadni ám :-))

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.10. 11:32:45

@Viktor H: Derékig érő vízben tényleg mókás lenne :)
Alkalmasint megpróbálom, ha sikerül derékig érő vízre szert tenni, illetve lábszárközépig érő vízben a törököt is ofkórsz.
Csak valami csúszásgátló kell majd hozzá. Vagy ugye homok a sekély tengervíz fenekén. Fehér homok...

No, ébresztő, Juci.

Viktor H 2010.06.10. 12:17:25

@Juci ZB:

Igazából kivitelezhetetlen ha jobban belegondolunk :-)
TGU érdekes lenne úgy vagy mondjuk dupla guggolás :-)

lábszár közepéig érő vizben mókás és még talán kivitelezhető is:-)
De nem bujtalak fel ilyesmikre ,mert a végén nem sikerül és bezizzensz oszt' mivé leszünk nélküled vala:-)))

Monarch (törölt) 2010.06.10. 14:38:23

A bucsukoncert utan azt hittuk, mindennek vege... de aztan jottek a levelek: Attila, maradjatok egyutt!

Monarch (törölt) 2010.06.10. 15:07:22

A proletárforradalom és a renegát Kautsky

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.10. 22:26:01

@Monarch: Ez is :D
Én még nem akartam oszlásnak indulni, csak olyan szar volt a kedvem, hogy gondoltam, jobb ha befogom a pofám, amíg csak nyafogni bírok.
Hát nem? DE!
Aztán elmúlt a rosszkedv.
Én kérek elnézést a kavarodásért.

Anikó RKC 2010.06.11. 09:00:49

jaj ezen a fotón majdnem rosszul lettem :-D
süti beállítások módosítása