Ad snatch.

Nos, visszaestem - függő vagyok. Merjük ezt kimondani :)

Mai termés: 66 kör VO2max snatches @12 kg, körönként nyolcasával.

És csak azért hagytam itt abba, mert már nagyon esett akkor az eső. A negyvenvalahanyadik kör magasságában járhattam, amikor elkezdett cseperegni, de mondom ha a múltkor megcsináltam hatvanat, akkor kutya legyen a nevem, ha most alábbadom; annál is inkább, mert éppen nagyon élveztem a módosult tudatállapotomat :) Speciális csúszásmentesített nyakú kettlebellem rá se ránt holmi csapadékokra, úgyhogy amiatt akár estig szneccsőhettem volna, de mikor már belefolyt a szemembe meg a GymBossba is a víz, akkor inkább amondó voltam, hogy végetért a móka mára, zárul Juci mókatára.


Ad Gymboss.

Ricsi vetette fel a múltkor, hogy mi a viharért nem állítom rezgősre a csipogógépet, ha már egyszer attól tartok, hogy megzavarom a hangos kerti csippegéssel a köznyugalmat.

Ez szöget ütött Okos Szőke fejembe, és megkíséreltem átállítani (nem rezgősre bár, de) Halkan Csipogósra. Nem a köznyugalmat, hanem a csipogógépet.

És tádádádááááá - már az első kísérletet teljes és átütő siker koronázta :)

Végülis, alig több mint másfél éve vettem meg a szóbanforgó eszközt... Néha már komolyan nyomasztó ennyire okosnak lenni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr531994559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monarch (törölt) 2010.05.12. 15:16:21

Ennyire szerintem en is vagyok okos. Peldaul meg most is csak az alapfunkciokat tudom hasznalni a pulzusmero oramban. Meg ilyenek.

De ettol meg okos vagyok, mert ha nem, akkor nulla pontos lennek a tesztben. Neked legalabb egy pontod biztos. :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.12. 15:23:53

@Monarch:
Mér, olyan talán nincs, hogy valaki nulla pontos? :)
Nekem kettő pontom van, mert összehazudtam kettőt. Eccerű ez, főleg, mert igazmondásra vonatkozó kérdés nem volt :)

Különben az igazi okosság nem is az szerintem, hogy használom vagy nem használom azt a funkciót, hanem az, hogy eszembe se jutott, hogy esetleg létezik ilyen funkció, mármint hogy halkabb/hangosabb/néma stb, sőt eszembe se jutott utánanézni.

KETTLEBELL · www.kettlebell.hu 2010.05.12. 20:29:11

Én meg elhagytam a pulzusmérő órámat. Azóta is mondom mindenkinek, hogy mekkora hülyeség a pulzusmérős óra. Nyilván egyszerűbb, mint bevallani, hogy elhagytam...:)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.12. 22:26:58

@KETTLEBELL: Ez aranyos :)
A pulzusmérős óra szerintem is hülyeség, és azóta gondolom ezt, mióta felidegelt a hülye csipogásával. Az első alkalommal konkrétan. Merthogy a pulzusom kiment a zónából meg ilyesmi. Na mondom, akkor hess a francba, én erre nem vagyok kíváncsi :)

Anikó RKC 2010.05.12. 23:05:47

Juci,
ugyanez történt velem is,mikor egyszer rám szereltek egy ilyent, annyira idegesített -megint az unatkozó emberiség végnapjainak egyik találmánya :-) mondtam,nem kell.mondták, de kell. ott pittyogott az a cucc,aztán levittem a pulzusomat légzéssel, akkor meg hogy rosszul lettem-e. Egyik leghorrorosabb élményem fúj.

Monarch (törölt) 2010.05.13. 11:07:42

@Juci RKC: Nekem nem csipog sose, mert én azt kikapcsoltam. A csipogás ugyanis nagyon fogyasztja az elemet.

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.05.13. 13:37:20

@Monarch: Így van.
@Juci: a pulzusmérőn is ki lehet kapcsolni a csipogást. :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.14. 19:20:05

@Ritchy: :D :D :D Ezt amúgy véletlenül tudom ám, mármint hogy ki lehet kapcsolni a csipogást :)
De nekem akkor se kell, elvan az én pulzusom méregetés nélkül is remekül.

@Papucs Orrán Pamutbojt: Hát ja! Én sík ideg vagyok az egésztől amúgy is, mert szerintem azt én majd tudom, hogy mikor gyorsítsak, lassítsak vagy álljak le: majd akkor, ha úgy érzem jónak.
Ha energiabombának érzem magam, akkor tolni fogom, ha pedig ólom a lábam aznap, akkor úgyis hamar leállok, akármit mond a pulzusmérő. Én amúgy se vagyok hajlamos okádásig hajtani magamat, kivéve, ha éppen ahhoz van kedvem :)
Primitív biofeedback, érzésre :)
süti beállítások módosítása