Juci SFG 2010.03.21. 22:11

Edzésrül

Szombaton: lóbálni akartam orrvérzésig a végre-valahára jó melegben kint a kertben, de elment a délelőtt legnagyobb része mindenféle konyhatündérkedős -rendrakós-takarítós- ágyhúzós- muskátli-agyusztálós biznicekkel. Hiába no, ha egyszer a magamfajta ízig-vérig házitündér (!!!) tavaszt érez, akkor nehéz visszatartani az ilyesmit, sőt majdnem elkezdtem a szobanövényeket is átültetni. De csak majdnem :)

Aztán még mielőtt delet harangoztak volna, csak sikerült rárabolni a vasakra. Még odabent a szobában - fűbefekvéshez még nincs elég meleg - néhány TGU-t bevállaltam a 12-essel (breaking news: más a bibis jobb kezemmel is meg bírom fogni)!

Aztán zizz ki a kertbe végre a 24-esemhez, és swing!

17x10 swing a 24-essel, nagyon jólesett. Nem valami fényes produkció ez egyelőre, de mielőtt kiröhögtök, kéretik figyelembe venni, hogy szezon eleji formában vagyok, mert szezon eleje van egyrészt, másrészt meg az elmúlt hónapot ágyban párnák közt haldokolva töltöttem, mint az közismert.

Ráadásul ahogy rövidgatyában kinézek, az is erősen szezon eleji formát mutat, ezt is jegyzőkönyvbe kell diktálnom sajnos.

Cserébe ma a kisfiam névnapi ünnepségsorozata okán rendeteg tortát meg tiramisut is fogyasztottam, és pezsgővel öblítettem le, úgy bizony.
Ezt most minek mondtam....?

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr601855634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása