Juci SFG 2010.03.04. 12:41

Megértettem

A kis punnyadt testem mostanában nem akar edzeni.

Ezt egyre hangosabban kiabálta, addig míg végre sikerült meghallanom. Először csak egy kis Torok Gyula meg némi Felsőlégúti Ezmegaz. Aztán szépen sorban a Darwin-díjas sérülések, először a térd, aztán a kificamodott kézujj - egyik se komoly, de mindegyik Sorsszerűen Hirtelen, Látszólag Értelmetlen és Elég Fájdalmas; nem mellesleg pedig alkalmas arra, hogy az edzéstől visszatartson.

Mintha azt kiabálná valaki egyre fokozódó hangerővel, hogy egyelőre elég, álljál le. Végülis lehet úgy tenni, mintha nem hallaná az ember, oszt erőltetni, ami nem megy. Csak aztán előbb-utóbb kap akkora sallert, amit már nem lehet tovább ignorálni.

"Hatalmas zavar támadt az Erőben"

Tehát - jólvan, értem én, illetve nem értem, de elfogadom, van ilyen; várok szépen türelmesen; mást úgyse tehetek.

Csak azt tessék megmondani, hogy még meddig...? :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 komment

Címkék: idézet sissy

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr221808413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.03.04. 20:59:38

A kép mit jelent? Hízni is tetszik talán és már nem megy úgy a csábítás? :-) Vagy az elemi ösztönök azt súgják, hogy 9 és fél hét van még hátra??? :-)

BazsiRKC 2010.03.05. 06:52:56

Kettlebell,kocogás,sí,snowboard -persze, hogy egy kicsit kivagy :) + még tél is van!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.05. 11:05:44

@FredYoong: Akár valami ilyesmiket is jelenthet :)
Ez a szép ebben a Magas Művészetben, ami ezen a helyen szinte megkerülhetetlen nemdebár;) hogy vannak itt ilyen Szimbólumok, amelyeknek a befogadása és értelmezése a nézőre van bízva :D

@BazsiRKC: Ezektől még nem kéne "kilenni", mégis ez van a jelexerint.
A Költő ehhez hozzátenné azt is zárójelben, hogy "a picsába", de én nem teszem hozzá, mert nem vagyok költő :D

Robzon 2010.03.05. 15:37:36

Ilyenkor - tamasztalatom szerint - kisebb golyok es nagyobb ismetlesszämok csodäkra kepesek. Ezeket az edzeseket en ugy hivom, hogy "sauna und massage gleichzeitig" :) pl. 10 * 100 Snatch kisgolyoval meg ilyenek.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.05. 17:45:22

@Robzon: Olyankor is, ha nem kettlebelledzés okozta a nyavalyát?
Jobb kézzel szneccsőni nem mernék még, kis golyóval se.
Ja meg nincs is most itthon kis golyóm, 12-es a legkisebb, de lehet hogy hétfőn hazahozom az egyik nyolcast (vagy tán a hatost kéne?), és bepróbálkozom valamivel.

Azt azért észrevételezem ám, hogy 10x100 snatch az pont ezer, wazze :) Egyszer csináltam azt meg egy nyolcassal, de az nem volt nekem rehab :)

Robzon 2010.03.08. 13:51:33

10 * 100 16-al tenyleg ezer, de szubjektiv egy közepes nehezsegü edzeskent eli meg az ember.
Mig az 1000-et egyben 16-al meg mindig nem mertem bevällalni... Abbol indulok ki, hogy az biztos nehez lenne. Räadäsul pont az ellenkezö iränyba vinne mint ahol most a defficitem van (több eröt szeretnek).
süti beállítások módosítása