Juci SFG 2010.02.13. 22:15

Darwin-díj

A történetre, amit éppen előadandó vagyok, azt fogjátok mondani, hogy ilyen már nincs, és csak vetítek. Pedig sajna igaz!

Lesántultam.

Eddig hihető - biztos fel is teszitek magatoknak a kérdést, hogy milyen hülyeséget csinált már megint ez a lütyő Juci.

Sajnálattal jelentem, hogy semmit! Hacsak nem számít túlságosan nagy felelőtlenségnek, hogy felszaladtam a lépcsőn négy emeletet, aztán megálltam a folyosón. Álltam egy fél perce, jámboran mint egy tehén, és ekkor hirtelen elvágta valaki a bal lábamban a térdszalagokat vagy inakat vagy miket, hátulról egy kurvanagy késsel. Legalábbis ilyen érzés volt.

Kérdezd meg, hogy vajon a fájdalomtól a szemgolyóim elkezdtek-e az üregükből kifele iramodni, leizzadtam-e és sokkot is kaptam netán? Válaszom az, hogy igen, nagyjából ez történt, ebben a sorrendben.

Pár perc alatt valahogy csillapodott a dolog, találtam egy pozíciót, ahogy járni tudtam (térdkinyújtás szóba se jöhetett, úgyhogy rogyasztott bal térddel, roppant kecsesen), és végül később valahogy hazakeveredtem.
A metrón már két megállóval előbb odakúsztam az ajtóhoz, nehogy aztán ne bírjak felállni és fennmaradjak - mint az igazi kripli nyuggerok wazze. Bár igaz, hogy átadtam az ülőhelyemet egy kisgyerekes anyukának, ezzel quasi igazolva a két megállóval előbb történő ajtóhozáramlást.
Darwin-részdíjas megoldás ebben a helyzetben az ülőhelyátadás aktusa maga, meg az is, ahogy majdnem pofára esünk közben, elkapunk egy kapaszkodót és ezzel megrántjuk a bicepszünket. Sőt eleve az, hogy nem hívunk egy nyavalyás taxit, hanem BKV-zünk májerságból.

Telefonos segítséget és távgyógyítást kértem Csiky Feritől, aki SMR-hengerezést javasolt, el is magyarázta, mit hogyan. No ezt megtettem, a helyzet sajnos nem javult, de legalább megfájdult a csuklóm is, ahogy kézzel tartottam magam a hátsó comb hengerezése közben. Újabb Darwin-részdíj.

Estére már tetőtől talpig magam voltam a Másféllábon Járó Eleven Megriadási Reflex, plusz az elcseszett kompenzálós jobblábraterhelős óvatoskodó teknősbékatartástól már a hátam is fájt.

Ma reggel pediglen, miután nem mertem elfoglalni szokásos mélyguggolásban kuporgós kávészürcsölgető pozíciómat a konyha zugában, hát asztalnál ülve kíséreltem meg jól megérdemelt kávémat elfogyasztani, az alábbi eredménnyel: könyökkel a teli kávésbögre lever, forró kávéval mindkét comb végigéget!
Ekkor már sírtam, és úgy éreztem, ennél jobban sajnálni magamat már szinte nem is lehetséges :)

Gondoltam is, hogy jobb lesz, ha beülök a sarokba egy papírzacskóval a fejemen, és megadóan megvárom, amíg elmúlik a következő néhány nap.

A mai snowboardozást ezután nem vállaltam be, asszem ezt megértik az elvtársak.

Jelen státusz: Olyan, mint valami ínhüvelygyula (vagy inkább ínhülyegyula). A csuklómban elő szokott fordulni, csak kicsiben, másrészt az megoldható, hogy ne hajoljon be a csukló, de térddel már kevésbé akar működni a dolog. Egyébként hajlani hajlik rendesen, csak a kinyújtásnál és oldalirányú mozdulatoknál ugrik bele a kés hátra.

Némi kísérletezéssel mindenféle házilag fabrikált szoros bandázsokat helyeztem el a térdkalács fölött, sőt combtőben is (ez valamiért könnyebbséget okoz az érintett térdhajlatban), ez megtartja valamennyire és most éppen tudok járni, már majdnem úgy, mintha. Ma már csak néha-néha rogyik be a térdem és csuklok össze kiugró szemgolyókkal, törvénytelenül szencségelve.
Mondjuk balkanyarról szó sem lehet, csakis egy újonnan kifejlesztett spéci technikával (bal láb egyenesen földről felemel, teljes felsőtest és csípő balra menetirányba beforog, bal lábbal együtt, amit egyesenes földre letesz, és lehet menni).

 

And the Darwin Award goes to.... 

14 komment

Címkék: sissy

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr331755554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.02.13. 22:44:02

Tóvárisné hát a Z-Health fogásokat nem próbálta ki-e ?

ImikeTraining 2010.02.13. 23:54:29

Te jó ég, ez tuti nem valami vígjáték forgatókönyve? Nagyon durva. Jobbulást!

Champdor 2010.02.14. 08:53:57

Nekem az egy hónapos pihenés bejött. Meg a svédcseppes borogatás. Aztán láttam a svédcseppkrémes kenyegetést is, de oda még nem fajult a dolog. De sajnos a mutáns szuperhős státuszt meg kell vonnom tőled. :( Jobbulást!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.14. 10:03:45

@Champdor: A mutáns superhero státuszomat nem adom :) Már csak azért se, mert ez nem edzés közben/miatt történt, hanem valami hülye félreértés az egész. Mondjuk pont ez a legnagyobb disznóság, mert ha belefutok egy lyukba és kimegy a bokám, azt értem - ezt meg nem.
Mindazonáltal a svédcseppes ötletet köszönöm, de nem tervezek hónapokig helybenjárni emiatt, jövő hétvégén már vár az Alpok :)
Különben máris a javulás útjra látszottam lépni, végülis csak összekócolódtak az inak hátul, és remélem ugyanazzal a lendülettel kócolódnak széjjel.

@Viktor H: Dehogynem, aranyoskám. De az akut fájdalommal a Z nem tud micsinálni, szerintem. A Z majd akkor jön a képbe, ha már meggyógyult ez a izé de az újonnan megtanult hülye járásomat már a Hülye Járások Minisztériuma is elismerte :)

@ImikeTraining: Köszönöm Imike :)

Viktor H 2010.02.14. 11:11:11

@Juci RKC:

és a bokafogásos fogások meg a bokatekergetés? vagy a legjobb ha ráejted a belled a másik lábadra és akkor a propriomittomén milyen rendszer fájdalmat generál a másik lábadra és elmúlik ott ahol eddig volt :D
Há' nöm? :D

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.02.14. 13:33:52

Sajnálom, jobbulást! Nem tudtam, hogy a gyulladások ilyen hirtelen is jelentkezhetnek, egyik pillanatról a másikra, minden előjel nélkül. Amúgy kegyetlenség tőlem, hogy néhányszor elnevettem magam, míg ezt olvastam?

Anikó RKC 2010.02.14. 15:19:35

csekk jór mélboksz plíz

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.14. 18:42:14

@FredYoong: Kegyetlenség-e? Hát erre két válaszom van:
1. Igen az, most pedig eriggy lányom és szneccsöjj ezret és közben tanúsíts bűnbánatot.
2. Frászt kegyetlenség, direkt vicceskedve írtam amit írtam és közben marha humorosnak képzeltem magamat :)
Tessék választani :D

@tiekuanyin: köszi, csekkoltam, válasz ment.

@Viktor H: Jóvan srác! :) Mostanáig volt egy ilyen közkedvelt népi átok, hogy "gyógyítson téged a doktor Mengele", de asszem Mengele doktort mostantól kicserélhetjük Viktorra.

@Bajzath RKC: Köszi :) Már jobban is vagyok.

Monarch (törölt) 2010.03.24. 21:40:40

"beülök a sarokba egy papírzacskóval a fejemen"

Ezen azota is rohogok. :D

Viszont nekem se egyertelmu, hogy mitol serult le a terdhajlatom. A lotuszules, a nyujtas, a guggolas 20+16 kiloval, valamint a tollaslabdazas bemelegites nelkul (meg nem is tudok tollaslabdazni egyaltalan) a negy lehetoseg.

A terdhajlat monnyonle!

Monarch (törölt) 2010.03.24. 21:46:00

@Juci RKC: A nicknevem a meltan nepszeru Slayer nevu zenekar Angel of Death cimu balladajanak a refrenjebol szarmazik, ugy mint "Monarch to the kingdom of the dead!" Ez a ballada Dr Mengelerol szol.

Ezt csak ugy kozoltem. :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.24. 22:24:59

@Monarch: A Slayert is szeressük többnyire, de hogy kerül ide a jó öreg Mengele? Vagy ne keressek összefüggést, csak úgy elmesélted just for fun?
(Szőkenőnek minden poént el kell magyarázni, tök gáz, tudom) :)

Egyébként térdhajlat monnyonle, egyetértek.
A tollaslabdázás a gyanús nekem. Néhány hirtelen forduló, leragadó láb, oszt nyekk.

Monarch (törölt) 2010.03.25. 12:37:38

@Juci RKC: Te hoztad szóba Mengelét, 2010.02.14. 18:42:14 hozzászólásodban. A méltán népszerű Angel of Death című sláger pedig róla szól, és onnan jön a nicknevem. Lehet, hogy ez túl bonyolult összefüggés. :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.25. 12:55:10

@Monarch: Ja hogy én hoztam szóba. Tényleg :)
OK, megvan a hiányzó láncszem!
Kiváló, kiváló :)
süti beállítások módosítása