Ez lehetett az oka, hogy ami Budapesten nem sikerült még egyszer se, az Siófokon mégiscsak.

Mondjuk nem ma történt az eset, de azért elmesélem, mert hát legyen felírva minden fontos dolog a memoárokba, előbb vagy utóbb. Jelen esetben inkább utóbb.

A Scitec Raw Power Felhúzó Kupa alkalmából Siófokon, 2014 augusztus másodika volt a napja, hogy végre sikeresen felhúztam 120 kilót.

Jöhet a 130.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr56683513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ImikeTraining 2014.09.10. 12:11:48

Kettő óriási problémát véltem felfedezni:
-ez egy 2014-es történet, nem 2013!
-nagyon vártam, hogy folyamatában lássam csodás mozgásod :(

Bár élőben én voltam a legnagyobb gratulációd, azért most megint!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2014.09.10. 15:37:16

@ImikeTraining:
Nem értettem, miért mondod, mert nanáhogy 2014. De aztán rájöttem. Hát nem elírtam, én hülye? DE
Videó ezúttal valami félreértésnél fogva nem készült, ezzel kell beérni, ami van. De ez már majdnem olyan, mintha videó lenne, hát nem? DE
És köszike, élőben is, és most megint :)
süti beállítások módosítása