2014. március 17-én hétfőn 1730-tól új kettlebell kezdőcsoportot indítok Kispesten.

A helyszín: KMO Mozgásműhely.

A kezdőcsoport foglalkozásai minden hétfőn és szerdán 1730-tól 1830-ig történnek.

Ingyenes bemutató óra is lesz ugyanitt, 2014. március 12-én szerdán, 17:30-kor - mindazoknak, akiket foglalkoztat a gondolat, hogy járni kéne valami ilyesmire, de nem tudják pontosan, hogy fest egy kettlebell edzés, vagy egyszerűen csak kíváncsiak.
 
Érdemes elolvasni EZT IS, hátha a felmerülő kérdést már mások is megkérdezték korábban.
 
Már lehet jelentkezni IDE KATTINTVA, vagy emailben:)

Bármilyen felmerülő kérdésre szívesen válaszolok emailben, vagy telefonon. Minden elérhetőségem ITT.
 
Hát gyertek, ha mertek :)
KG2013.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr215810914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crix 2014.03.06. 12:16:15

Okay megértettem a versenyzés témát.
Akkor csináljunk ilyen videót (majd):
youtu.be/41N6bKO-NVI

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2014.03.06. 14:22:59

@crix: Semmi akadálya, bár mindkét csoportnak volt már szerencséje hasonlóhoz. A haladóknak talán többször is. Guggolás változatban :) A végére nem volt őszinte a mosolyuk.
Innen vettem az ötletet akkor: www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=nV9EOIob1WE#t=205
(ha nem az történik ezzel a linkkel, amit szerettem volna, akkor arra a részre gondoltam, ami 3:25-től kezdődik)

crix 2014.03.06. 14:30:32

Minden rendben volt a linkkel :)
A többiek meg ki fognak nyírni, ha ilyen jó ötleteket adok :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2014.03.06. 15:07:27

@crix: Ez bizony előfordulhat, és hát a haladócsoportban van jónéhány Veszélyes Vadállat, úgyhogy csak óvatosan :)

De bátran ötleteljél, én aztán nem vagyok semmi jónak az elrontója, azaz minden ésszerű és őrült kihívásnak állunk elébe, amikor - és kérem, hogy most különösen figyelmezzen szavaimra kedves Watson - az éppen egyeztethető az aktuális céljainkkal.
Szokott lenni nálunk Kettlebell Pentathlontól kezdve Sissy Teszten át apokalipszis-helyettesítő swingpartyig mindenféle. Néha.
süti beállítások módosítása