Juci SFG 2012.04.12. 17:42

Szalemalejkum

Beköszönök, gondoltam.

Ha az elmúlt hónapban robotpilóta üzemmódban voltam, akkor milyen üzemmódban vagyok most, mióta visszajöttünk a kis tavaszi szüneti nyaralásból? Erre már nincs is kifejezés. "Alulmotivált papucsállatka" vagy ilyesmi, esetleg.

Az elmúlt héten sikerült a belassulást olyan mélységekbe fejleszteni, hogy azóta se vettem még fel a normális fordulatszámot; persze lehet hogy nem is akarom.

Miért megyünk nyaralni áprilisban? HÁMMER.
Nemtom, csak. De nagyon jólesett.

Edzés és diéta szempontból két vagy több (majd a végén összeszámolom, mennyi) fontos tanulsága volt a múlt hétnek.

Nem edzettem semmit, mert nemhogy vasgolyó nem volt nálam, de a fekvőtámaszoktól, guggolástól meg futástól is megtartóztattam magamat (elárulom, hogy picit se esett nehezemre), az a kis zumba (bezony!!!), a hastánc meg szórványos pancsikolás a vízben pedig nem számít sportolásnak :) Nagyon vigyázok arra, hogy ne számítson annak; a medencébe csak ugrálok belefele, a tengerben pedig csak nézegetem a kis sárga halakat meg lefotózom, aki arra jár.

 

És bizony mondom néktek elvtársak, nem is hiányzott az edzés. Egy ideig.

Mert az jó, hogy ha az ember néha hagyja a francba az egészet, egy lépést hátralép, eltávolodik és mással foglalkozik. Én személy szerint mindig nagyon furcsállom a perzselő afrikai napsütésben órákig kocogó turistákat - az edzés, szerintem, tipikusan olyan, hogy "azt otthon is lehet". Ha én nyaralni megyek, akkor pihenek padlógázzal; tölteni akarom az elemeket, nem lemeríteni. (Jó, a zsírsejtek is töltődnek. Noésakkormivan).

Kiváló az elméletem, tudom én azt - de aztán mikor másfél hét tétlenség után tapasztalom, hogy már fájdogál a hátam, akkor meg milyen jó megint elővenni a bellt, és üdvrivalgással fogadni az életbe visszatérő hátizmokat és persze a jól ismert másnapi segg-izomlázat :)

Kajailag pedig, hát. Ez a sztori mondjuk nem a nyaralással kezdődött, hanem egy ideje már a lovak közé dobtam a gyeplőt, és bár a Harcosok Étrendje elvileg még mindig terítéken van, legalábbis hétköznap, azért azt is lehet ám szarul csinálni.Én pedig szarul csináltam - nem csak hogy drámaian iszonyatos mennyiségeket összeeszek napi rendszerességgel, de ráadásul sokszor tésztából meg ilyesmiből, azt a pár köbméter édességet nem is említve; végeredményképpen kicsit már elkezdtek némely ruhák szorítani. Semmi látványos, olyan 1-2 kg plusz, de már érzem.

No azt meg ugye mondani se kell, hogy ha a harcos vacsorákhoz szoktatott némber all-inclusive nyaralásra indul, akkor törekedni fog arra (sikerrel), hogy a büféasztalban mindig komoly károkat tegyen, és nem is csak este, hanem naponta háromszor. Az étkezések közti időt pedig sörök és színes koktélok szürcsölgetésével hidalja át nagy nehezen. Harmadnapra már kipukkad, de nem hagyja az ámokfutást abba. Mert lehet hogy nem éhes, de mindig kíváncsi.

És végül, érthetetlen módon, hazajön ugyanolyan testtömeggel, ahogy elment.

Jó, igaz, hogy a bélrendszer, már a hazaérkezés után, egy napon keresztül többször erőteljes módon jelezte, hogy elege van a visszaélésekből, ha teccikérteni mire gondolok. Tulajdonképpen szerencse is, hogy a bélrendszernek megvan a saját szakszervezete vagy micsodája - ha túlterhelik, fellázad, és a tulajdonos esélyt kap, hogy észbekapjon :)

Hát ez lesz most. Az észbekapás.

No majd jövök még, mikor felpörögtem és közlékeny hangulatban is leszek :)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr204392548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2012.04.12. 21:48:33

Na, már a Juci RKC is alulmotivált. De legalább visszatért! :-)

Csáky Csaba RKC 2012.04.16. 08:11:17

A Kolleginának mán megint teljesen igaza van. Szerény véleményem szerint a Zéletnek ugyanúgy része egy nagy zabálás,egy pohár jó bor, egy kis lazulás mint az eget rengető, bélkiszaggató edzés. Néha kell egy kis kikapcs. Ettől függetlenül már tetszett hiányozni az éterből.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2012.04.17. 12:50:29

@FredYoong: Yeah, I'm back :) Bár igazság szerint nem tűntem el, csak hallgattam.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2012.04.17. 12:54:00

@Csáky Csaba RKC: Köszönöm kedves elvtársam. Bár legújabb véleményem szerint az életnek sokkal inkább része egy pohár jó bor meg a zaba, mintsem a bélkiszaggató edzés :) Ez utóbbi az én életem része nem volt sose, és valszeg mostmár nem is lesz.

Csáky Csaba RKC 2012.04.17. 13:13:59

Azért az a zumba.... kemény lehetett.:-)
Olyant asszem csak ittasan művelnék. Akkor viszont intenzíven.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2012.04.17. 14:33:15

@Csáky Csaba RKC: Most miért. Tök buli a zumba. Stressz-oldásnak és játéknak nem csak hogy megjárja, de valami isteni. Lebutított, aerobikosított salsa-szerűség, teljesen rendben levő cucc :)
Én szeretek táncolni (nem tudok, de attól még szerethetek!), a latin ritmusokat is erősen komálom, úgyhogy ezek után a Jóisten se menti meg az embert a manapság olyan nagy előszeretettel emlegetett "flow" érzéstől. Pláne nem a kék medence partján, erős napsütésben a pálmafák mellett, és hát valóban, 1 vagy 2 cuba librével a keringésben :)
süti beállítások módosítása