Juci SFG 2011.04.18. 10:42

Juci ül a fűben

Hétvégén kis gyakorlás:

Próbálkozások Ginastica Natural-ügyben. Itt egy videó, meg lehet nézni, mit bénázok össze. Helyenként sikerül elfelejteni, mit is akartam, és ez látszik is. Másrészt elég suta és darabos az egész. Arra lesz jó, hogy pár hét-hónap-év múlva (majd kiderül, melyik szövegrész aláhúzandó) ez lehet az "Ilyen volt-Ilyen lett" sorozatból az "Ilyen volt" :)

Mondhatsz róla valamit.

 

Utána 5x10 swing @40 kg. a sorozatok közti szünetekben 20 snatch@16 kg.

 

Ezen a ponton éreztem, hogy Torok Gyula megint a tekintetemet keresi, úgyhogy elpakol és befejez.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr32834875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Laci RKC 2011.04.18. 14:30:35

Hasonlókat csinálok én is!
Ezzel most nem vagy előrébb :-),de szerintem egész jó!
Guruljunk tovább!

Anikó RKC 2011.04.18. 17:47:27

Juci, nagyon fogytál...sütivel kell érkeznem látom májusban. Tessék enni rendesen :-)
és nagyon ügyi vagy!!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.04.18. 22:17:11

@Banyi a Sas-szem: Ne csináld ezt velem, életem Banyikám! :) Nem fogytam egy centit se, éppenhogy elengedtem magam egy kicsit mostanában. A sör, a tészta meg az édesség csak úgy süvít befelé, ha egy pillanatra nem figyelek.
süti beállítások módosítása