Juci SFG 2010.11.07. 21:42

Szöszölős

Nem is értem, mi tartott ezen több mint egy óráig. Hacsak az nem, hogy közben el-elmerengtem, pihengettem, vizet ittam, különféle fogásmódokkal próbálkoztam, meg káromkodtam is keveset az új sárkánykapus feketearcú tizenhatosnak a csuklótájékomra gyakorolt fájdalmasan kedvezőtlen hatásai miatt. Az ő fogantyújának a szabásmintája és az én anatómiám nem harmonizálnak egymással sehogyse. Ennek manifesztációja nemcsak simán fáj, de frankón egy Megriadási Reflexbe taszítja jobb sorsra érdemes fizikumomat. Sokáig el fog tartani, mire megszeretem azt a golyót, ha sikerül egyáltalán valaha. De hát meg kell szokni, nincs mese.

No ebben a szellemben, elvtársak:

2-2 TGU @ 8 kg aka "bemelegítés"

3-3 TGU @ 16 kg

4 x (1-2-3) clean&press létra @16 kg

2 x 5 inverted row (gyűrűn hasmagasra, lassú negatívval)

(10+11+12+13+14+15+16+17+18+19+20) swing @28 kg

Zuhany

Ebéd

Alvás :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr612432333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása