Néhány újabb tipp Franz Snideman műhelyéből, arra a nem várt esetre, ha egyeseknek még mindig nem menne a pistol:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr612269658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monarch (törölt) 2010.09.04. 20:14:12

Végig fogom nézni, és megpróbálni, de én nem értem, hogy lehet olyan, hogy tíz perc múlva megcsinálja. Annak már eleve mennie kellett volna a Meztelen harcos után.

Nálam jelenleg az a probléma, hogy fölfelé megindulok pár centit, és kész, megállok, de szerintem még ennél jóval feljebb van az igazi holtpont. A legtöbb javulás, amit várok, hogy most mondjuk tíz-tizenöt centit fölfele tudjak majd mozdulni.

Anikó RKC 2010.09.04. 20:22:28

Az a luNbális szakasz lesz a hunyó,amit nem tudsz,hogy milyaza.

Viktor H 2010.09.04. 20:47:19

Tóvárisné :-)))

Jól érzem ,hogy nekem lett ez cimezve?:-))
Köszi :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.09.04. 20:54:27

@Viktor H: Részben neked, de a Monarch csávónak se megy állítólag, és még annak a párszázezer (néhány millió?) kedves-lelkes olvasómnak, akiknek érthetetlen módon esetleg nehézségeik vannak ezzel a gyakorlattal :)

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.09.05. 08:42:51

Láttam már ezeket a videókat, de nem segítettek valami sokat. Háppersze, talán rendszeresebben kellene gyakorolni :-) Amúgy én is úgy vagyok vele, mint Monarch. Anikó, a lumbális szakasz ilyenkor gyenge vagy merev vagy buta vagy hogyisvanez? Mi a teendő? Vagy szokás szerint ez nem olyan egyszerű, hogy egy kommenttel el lehetne intézni? :-)

Viktor H 2010.09.05. 09:25:12

@FredYoong:

Gyakorolj vazzz ,ennyi :-D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.09.05. 14:20:40

@FredYoong: Hát ezt sajnos csakugyan nem lehet a neten keresztül diagnosztizálni :(
De a pistolt a Gabi tutira megtanítja majd neked, ha eljön az ideje.

Monarch (törölt) 2010.09.05. 15:24:57

@Juci ZB: Ez a "ha eljön az ideje" kulcsszó lehet. Az instruktorom tudja, hogy szoktam próbálkozni vele, de föl se merült, hogy a privát oktatásban átvegyük.

Egyébként most szinte mindig elvesztem az egyensúlyomat. Tehát a fejlődés annyi, hogy eddig néhány centi elemelkedés, most meg picit talán több lenne, ha meg tudnám tartani az egyensúlyomat. Ehhez tényleg látnia kéne valakinek. Az meg majd, ha eljön az ideje.

Addig is néha próbálgatom, hátha ráérzek.

ImikeTraining 2010.09.05. 16:00:30

Mondjuk én úgy születtem, hogy tudok, szóval nem ismerem a tanulási folyamatot :D
De Varga Tominál voltak páros pistol rávezető gyakorlatok, mikor az egyik ember kézzel segített a másiknak. Szóval összekulcsolták egymás kezét, a fenti húzta, a lenti meg tolta lábból :P
Vagy pl olyan is volt, hogy a lábad nem előre nyújtod, hanem az egyiket hátra nyújtod, a másikkal meg próbálsz guggolászni.

Amúgy az én tippem, én is így csinálom: kinyújtom a lábam, a másikkal leguggolok, aztán feljövök. Ez a hülyének is megy :D
süti beállítások módosítása