Juci SFG 2010.07.08. 11:42

Mission failed

Terveim valának ma reggelre: jó sok swing a 24 kilóssal, közte egykezesek is.

Az egykezes swingre vonatkozó terveimet az első kísérletnél, khmmm, újratervezni voltam kénytelen; maradt a kétkezes.

Ebből 10x20 darabot hibátlanul abszolváltam, 30secON - 30 secOFF üzemmódban, félidőben egy szünettel, mert a fogásom még így is megadta magát.

Mikor már az alkarom, a seggem és a combhajlítóm unisonoban jajveszékelt, - 200 darab swing után wazz -, akkor elraktam a 24-est és új játék után néztem.

12 kilós elő: 1 swing, 1 snatch, 1 viking push press, 1 overhead squat, 1 viking push press, 1 snatch, 1 swing, kézcsere, 1percON - 30 secOFF.

Igenám, csakhogy. A harmadik körben begörcsölt a bal lábujjaim közül a középső kettő. Aztán elkezdett zsibbadni a lábam szára. Nem nagyon, de kicsit.

Ekkor menetrendszerűen pánikba estem. Golyó eltesz, lehetőségek hasonfekve végiggondol.

Valamit tutira elkúrtam, de mit?! Ezt nemtom egyelőre.

Merthogy ilyenkor nemde nyilvánvaló, hogy alsó hangon is gerincsérvünk van, minimum. De lehet, hogy inkább sklerosis multiplex, vagy valami tök rejtélyes autoimmun ideg-nyavalya, és soha az életben nem fog rájönni az orvostudomány, hogy mi az, mitől van és hogyan lehetne meggyógyítani, de azért a fél életemet és a vagyonomat elkúrom majd mindenféle fölösleges, drága, fájdalmas és megalázó vizsgálatokra, meg az ezekre történő végetnemérő várakozásra a zsúfolt bűzös kórházfolyósokon a sok kriptaszökevény között. A vége meg úgyis lebénulás, kiszolgáltatottság, sorvadás, szenvedés, gyötrelem és mindent átható sanyar, aminek a végén a halált már megváltásként üdvözli az ember!!! A hozzátartozói meg főleg.

A metrón az irodába menet már azon agyaltam, hogyan lehetne nyomorult életemnek gyorsan és fájdalommentesen véget vetni, mielőtt még nem válok totális reménytelen emberi ronccsá.

Ezen a ponton feltűnt, hogy talán egy picit túlreagálom a dolgot :)

Gondoltam, kérek Erbszt dokitól egy időpontot, de elgyávultam és nem kértem mégse.

Lehet, hogy mégis megpróbálkozom előbb a magnéziumszedéssel.

Fuck.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr832138162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2010.07.08. 12:53:53

ha emlékszel,hol van az a gombóc a csípőlapátodnál,amit kezeltünk Nálatok,na szerintem az megint ott van, próbáld meg falnak nyomva a teniszlabdát-módszert :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.08. 13:41:07

@Papucs Orrán Pamutbojt: Köszönöm, te drága! Most a halál torkából húztál vissza :)
Feltétlenül megpróbálom.

Ilyen izomcsomócskától zsibbadgathat a csülök? Nyomhat ideget vagy ilyesmi?

aalbert · http://babzsak.blogspot.com/ 2010.07.08. 14:22:51

magnéziumot? MUHAHAHA!!! innen már nincs megállás kokszos! :D

Anikó RKC 2010.07.08. 14:29:53

ühüm
de most szerkesztek mangán-levelet röviden :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.08. 14:30:16

@aalbert: Ez kész :D :D :D
Megint röhögőgörccsel fog telni a nap hátralevő része :D

Különben pedig gyorsan meggondoltam a dógot, tényleg nem adom meg magam ilyen könnyen :)
Előbb inkább szétbarmolom teniszlabdával azt az izomcsomócskát a keresztcsontomon, ahogy a Zanikó javasolta.

Monarch (törölt) 2010.07.08. 18:01:13

Nekem is volt nemreg egy hasonlo szornyu elmenyem, elkezdtem swingelni, es a tervezett mennyiseg felenel oxigenhiany lepett fel, meg amugy is olyan ertelmetlennek tunt az egesz (minek lenditsem folfele a golyot, amikor utana ugyis visszesik, meg kulonben is a vegen el fogom rakni), raadasul olyan farasztonak tunt ez az egesz, ugy ereztem, sokkal kenyelmesebb lenne hevereszni az agyon, ezert letettem.

Es igazam lett, tenyleg sokkal kenyelmesebb volt az agyban hevereszni, meg a golyo is ugyanoda kerult, ahol egy rendesen vegigcsinalt edzessel kerult volna.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.08. 20:35:40

@Monarch: Hát ez tényleg szörnyű lehetett :)
Amúgy az se lesz piskóta, ahogy agyonütlek. Csaxólok.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.08. 22:34:14

@Monarch: Hogyhogy miért?
Azért, Safranek, mert a maga kis pimf ágybanfekvését egy napon van képe említeni én hatalmas rettenetes betegségemmel (illetve azzal, amiről aszittem hogy az), ezzel az én jól megalapozott hipochonder pánikomat quasi elbagatellizálja, sőt - horribile dictu - kigúnyolja!!!

Ezt kénytelen vagyok tiszteletlenségnek tekinteni és méltóképpen megtorolni alkalomadtán.

Hát ezért :)
Érti mostmár, Safranek?

Viktor H 2010.07.08. 22:37:26

Tóvárisné!

Ma nekem is letargikus élményem volt :-(
Egy izzasztó edzés után hazavittem magammal két 24es golyót - no persze taxival - és már régóta terveztem ,hogy ha egyszer veszek egy párat akkor lesz ami lesz gyalog viszem fel a 8. emeletre .
Elérkezett a nagy pillanat. Gondoltam kicsomagolom ,mert nehogymár szétvágja a kezem a fehér szalag ,de letettem rola ,mertne mvolt kedvem szemetelni a lépcsőházban.
Megragadtam nekilendültem első fél emeletnél megálltam mert jajjbasszameg vágta a kezem ,mert ugye csak egy szálnál fogtam meg és fájt, összefogtam kettővel.
Mentem tovább csak úgy faltam az emeleteket , csak egyszer tettem le az 5. emeletnél egy pillanatra ,hogy levegőt kapjak .
Felmásztam a 8-ra letettem kinyitottam az ajtót bevittam a szobámba letettem ,leültem néztem magam elé és egyszerüen letargia lett úrrá rajtam ,mert elmaradt az a heroikus érzés . Egyszerűen csak az alkarom és a markom érzéketlen volt, az orrlyukamon akart kirobbanni a szivem és a bordáimat kirepesztette a tüdőm és firditva,de semmi különös, megvót azt kész.
Mintha egy hálátlan ribanccal feküdtem volna le .
Van az életnek értelme ,ha már 8 emeletnyi farmer walk sem elégit ki ?
Mi végett vogymuk mink ezen a világon kérdem Én?:D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.08. 22:46:04

@Viktor H: Jó kérdés.
Válaszoljak? :)
Azt nem akarod :)

Azt mindazonáltal sajnálom, hogy ilyen hálátlan ribancokkal hozott össze a sors ma téged.

Viktor H 2010.07.08. 22:50:57

@Juci ZB:

Válaszolj kérlek, válaszolj :-))

Amúgy nem olyan hálátlanok , bennük látom a merev alsóhát probléma kezelés reményét :-D
Nem tudom mit csinálok ritkaszarul,de 2x16al kigörbül a hátam guggolásnál, 2x24el mikor probáltam majnem surolta a csomagom a földet és a hátamat is egyenesnek éreztem ...

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.08. 22:56:26

@Viktor H: Kérdés tehát: Mi végett vagyunk e világon , ha 2x24 kg a 8. emeletre semmilyen katarzist nem okoz?

Válasz 1. Ön tévedésből van a világon, kérjük végezzen magával mielőbb.

Válasz 2: Legközelebb próbálja meg 2x48 kg-mal.

Válasz 3: legközelebb próbálja meg a 20. emeletre.

Válasz 4: Legközelebb próbálja meg overhead lockout pozícióban.

Hirtelen ennyi jut eszembe. Mondtam, hogy nem akarod :)

Monarch (törölt) 2010.07.08. 23:00:41

@Juci ZB: Nem volt az pimf agybanfekves! Tenyleg nagyon faraszto volt az a swing!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.07.08. 23:04:48

@Monarch: Hát az olyan! Az fárasztó, hogy a fene megette :)

Monarch (törölt) 2010.07.09. 00:33:10

@Juci ZB: Ráadásul még izzadni is kezdtem közben! Mindenképpen le kellett tennem.

Viktor H 2010.07.09. 09:09:29

@Juci ZB:

Válasz 1: Gondoltam rá ,de már kivan fizetve ergo kontraproduktiv megoldás volna :D

Válasz 2: Az beb***szna :D

Válasz 3: 11. emeletes a ház :D

Válasz 4: Ádám RKC a seesaw press verziót javasolta, az is elég ocsmány lenne :D

Hát ennyi, mondtam ,hogy akarom :D
süti beállítások módosítása