Juci SFG 2010.05.04. 13:26

Mai nyerítés

Ezen itt negyedórája sírok, valamint vinnyogok felváltva, de annyira ám, hogy teljesen elkenődött a szemfestékem :) 

Ezután talán nem arra gondoltam, hogy megosztom az Úri Közönség Gagyi Idiótaságra Fogékony Részével? DE.

Hátha valaki még nem ismeri :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyúltam innen: Subba.

Előzményért nyomás ide! Amíg ezt nem láttad, nem tudod, mi az igazi fájdalom :)

(Bár ez is benne van az idei Top Five-ban.)

Én kérek elnézést :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr231973775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ImikeTraining 2010.05.04. 17:49:55

Szabó Patrícia Magyaroszág legundorítóbb, legrondább, legvisszataszítóbb, leghányingerkeltőbb, legidegesítőbb, második legigénytelenebb (első kiszel tünci), legtehetségtelenebb embere(???). Ha csak meglátom rosszul vagyok. Főleg, mikor szép nőket próbál kritizálni. Utálom, utálom, utálom :)
Ez a videó meg csak jobban megutáltatta velem.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.04. 18:02:54

@ImikeTraining: Kérlek, ne húzd fel magad :)
A képet bizonyára valamilyen hozzád hasonló, elvakult rajongója készítette, szerintem azért olyan jó :)

Viktor H 2010.05.04. 19:08:15

Tóvárisné :D:D:D

Ma határoztam el ,hogy nem megyek RKC-ra és most meg ez ?:D:D:D

Anikó RKC 2010.05.04. 21:56:27

hujjujuj
ez a Bikisunaj ez nagyon,nagyon konkrét :-)

a nőcis sorozatot azt nem ismerem,bár tudom,h. van, de elég lökött Honfitársunk :-)

und: köszönik a haladósok a Zedzésedet, ma kis kihímzéssel letekerték :-)

Monarch (törölt) 2010.05.05. 15:21:41

@Juci RKC: Nem, a kep a filmbol van kiveve. Ez a no tenyleg ennyire gaz. :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.05. 15:41:44

@Monarch: Jaj már, a teljes képre gondoltam, az öt arccal meg a szöveggel, érted :) Azt is összeollózta valaki, szerencsére :)

Viktor H 2010.05.05. 18:40:22

@Monarch: @Juci RKC:

Konkrétan az egyetlen indok ,hogy nincsenek tanitási ambicióim és hát lássuk be egy kicsit drága mulatság ahhoz ,hogy csak úgy magamnak bizonyitsak .
Arra ottvannak az edzőtáborok és az edzések .

... szerintem .

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.05.10. 15:15:06

@Viktor H: Erre visszatérve:
van ilyen, teljesen érthető, játéknak egy kicsit drága mulatság...
Én is nagyrészt azért bírtam bevállalni, mert jól jött ki a lépés a tőzsdén :) De tényleg.
Abban eredetileg nem voltam biztos, hogy tanítani akarok, de mostmár tudom, hogy mégis akarok.
süti beállítások módosítása