No kérem.

Közismert tény, úgy általában, hogy aki ad magára, annak már van ilyen videója. Hát ebből a körből vétek lenne kimaradni :) Tegyünk hozzá egy köbméter teljesen indokolt frusztrációt, amelyet Bizonyos Fotók Régóta Tartó Fájó Hiánya okoz: és már kész is.

A 2009-es augusztusi születésű RKC elvtársaknak fog mondani ez a dolog valamit, ha egyáltalán.

Figyelmeztetés:

1. Ne nézd meg.

2. Nem én voltam.

3. A videóban szereplő figurák, nevek és helyszínek teljesen fiktívek minden irányból, ezeknek bármely valós személlyel, céggel vagy helyszínnel való hasonlatossága csak a véletlen és a néző túlburjánzó fantáziájának a műve.

4. A videó egy elképzelt jelenetet tartalmaz, amelyet az Ismeretlen Szerzőnek elképzelnie jólesett, illetve még sokkal ilyenebbet képzelt el, de öncenzúrának vetette alá a mondandóját, mert bár roppant jólesett volna mindenféle szaporítószervekre, ezek rendeltetésellenes használatára és a ledér felmenők viselt dolgaira explicite hivatkozni, mint a fenti linken némelyek, az Ismeretlen Szerző ettől mégiscsak eltekintett.

5. Tudom-tudom, az nem úgy volt, nem ott, nem ő és nem ilyen és egyébként sincs semmi köze az egészhez.

6. Tulajdonképpen nem is vicces, és tök fölösleges ez a marhanagy felhajtás, amit éppen csinálok.

7. Én szóltam előre.

8. Goto 1.

 

Megbeszéltük? Akkor tessék.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr501945443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ImikeTraining 2010.04.27. 13:07:24

Azt a mocskos rohadt élet, hát folynak a könnyeim. Pont erről beszéltünk hétvégén Misivel meg Laceeval, hogy Juci tuti naponta küld nekik ímélt, hogy képeket fel má. De erre álmaimban sem mertem volna gondolni, hogy előjön egy ismeretlen szerző (akinek csókolom a kezét és maximális respect), és csinál egy ilyet. Huhh ez nagyon jól esett :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.04.27. 13:23:31

@ImikeTraining: Összesen egy-két tucat levelet én is küldtem már nekik.
Az a drága Banyika, aki naponta nyomatja nekik ezt a mennyiséget. Nanáhogy hiába.

Ha egyáltalán válaszolnak, akkor megígérik, hogy egy-két napon belül mostmár bizisten.
Mondanák inkább azt, hogy kabbe, nincs kép, elveszett, vagy valaki elfelejtette kifizetni, vagy bármi is legyen az igazság...

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.04.27. 19:03:30

Tíz perce sírok.
Megmutattam Nejnek is.
Most családilag sírunk.
Minden elismerésem az Ismeretlen Szerzőnek.

:DDDDDDDDDD

Horasz · http://horasz.blog.hu 2010.04.27. 22:00:41

Vazz, begörcsölt az oldalam a röhögéstől....sírok vazze, sírok!

KETTLEBELL · www.kettlebell.hu 2010.04.27. 22:34:44

Egy ideig hetente egyszer átküldtem yousendit.com-on az anyagot nekik...feladtam.

Anikó RKC 2010.04.27. 23:51:18

én nyerítek........a rézlavór felett......
jaj ezt holnap reggel megint megnézem :-)
de bele is könnyeztem én is
jááááááááj Juci beszarás.

hű ezen a héten még csak 14szer írtam. mert számolom ám. vannak hetek,mikor nem írok, de most újult erővel folytatom :-)

Bajzath RKC 2010.04.28. 08:30:13

Ez hatalmas. Jót röhögtem rajta.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.04.28. 13:11:41

Most mér könnyezik itt mindenki? :)
Nem siratóünnep ez :)
Az Ismeretlen Szerző köszöni az elismeréseket!

BazsiRKC 2010.04.28. 13:25:35

Juci, te beteg vagy :))))))
süti beállítások módosítása