Fogok. Ha merek.

Addig is pusszantás evribodri, örülök hogy találkoztam veletek, és ismét lenyűgöző + TÖKJÓ volt a mai szeminárium. Köszönet érte Gabinak és Péternek!

A helyszín nem nyerte el a tetszésemet, ilyenkor ismét megerősítést nyerek abban, hogy jól teszem, hogy kerülöm a konditermeket, az ilyeneket meg főleg.

Emésztenem kell ezt a Z-ügyet. Annyira királyságosan logikus és mégis olyan misztikus, ezenkívül rajtam valahogy mintha nem is akarna működni jónéhány Z-dolog, mármint abból a kevésből, amit ennyi idő alatt meg lehet beszélni. A csontritmus mondjuk az igen, az szupernek tűnik. Az próbálgatva is lesz rendesen :)

Bónusz: Ott volt hallgatóságként a Rezső is, akihez anno, még az emberemlékezet feltalálását megelőző időkben rengeteget jártam step-aerobikra meg box-aerobikra, és imádtam.

Node végre sikerült a Viktor elvtárssal is összefutni, meg efg elvtárssal is, és anyukája kíséretében (szevasz Egyetlen Manyikám) a tündéri Rasival, aki nemcsak gyönyörű, hanem egy valóságos angyal - esküszöm, én még életemben nem láttam ilyen aranyos kislányt.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr621678051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.01.17. 09:36:21

Részemröl a szerencse tóvárisné , készül ám a fotó ;-)

Viktor H 2010.01.17. 09:38:56

@Viktor H:

mellesleg az a "konditerem" iszonyat volt, főleg a "zsirégető zóna" és egyesek fizetnek azért ,hogy futhassanak ilyen gépeken ahelyett ,hogy a jó levegön tennékugyanezt . Én konkrétan majdnem összetörtem magam az egyiken viszont ahogy láttam Neked jól ment a dolog.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.01.17. 10:10:06

Tök jó, hogy ott volt Rezső! Láttam már az egyik erobikvideóját. Tiszteletre méltó, hogy hajlandó új dolgokat kipróbálni.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.17. 14:26:47

@Viktor H: Persze hogy jól ment, mert futópadhoz már volt szerencsém régebben soxor, szóval ismerem a fajtáját, de nem szeretem, és jópár éve nagyívben kerülöm is.
A futás vagy a szabadban történik, vagy sehogy - erre azért rájöttem egy idő után magamtól :)
(Ezért jön be nekem a kettlebell, de marhára: mert ha túl hideg stb. van a szabadtéri sportokhoz, akkor sem kell idióta gépekkel bohóckodni elcseszett edzőtermekben, hanem csak előkapom a szobában a golyóimat oszt kész).

@FredYoong: Nagyon egyetértek ezzel.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.01.17. 16:32:40

"előkapom a szobában a golyóimat"
*bíviszésbuthedes röhögés*

Viktor H 2010.01.17. 19:59:56

@Juci RKC: Mióta megvettem a két 16-os DD-t és kiokosodtam szombaton guggolásból nem unatkozom ,meg persze dupla clean meg nyomás stb :D Már csak a gymringet kell felerősiteni és kész a bátorság sarok :D

A golyós résszel egyetértek , de ez nálam Kettlebell elött is igy volt :D

Anikó RKC 2010.01.17. 20:04:30

Juci,mink is nagyon örültünk Neked! De Te milyen szépeket írsz az én RosszcsontMancimról :-)
Na,legközelebb,mikor reggel húzza az időt,akkor megmondom Neki, hogy "valóságos angyalok" nem szoktak elkésni az iskolából :-D

ja.és le a kalappal. amit Te a futógépen műveltél, több volt, mint oké. amindenit.le kell szögeznem,szépen fucccc. pedig külön figyeltem a lábfejedet :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.01.17. 21:47:45

@tiekuanyin: Rosszcsont Manci? Az az arany kislány? Hát azt kell gondolnom, hogy az elvtársnő még nem látott igazán rosszcsont gyereket :)

A futópados ügyből ne vonjunk le messzemenő következtetéseket, az uccán sokkal rondábban futok, csak most egyrészt nem futócipő volt rajtam, másrészt tudtam, hogy az elvtársak és a Párt figyel, harmadszor pedig, mint tudjuk, a futópad természetellenes mozgást triggerel :)

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.01.18. 14:33:30

Nekem meg abba a konditerembe fizet a cég havi 8 alkalmat. Szaunázni, társasági életet élni jó. :)
süti beállítások módosítása