Juci SFG 2009.12.23. 11:00

BKV-karácsony

Hát ilyen már nincs! Vagy mégis van....?

Ma a metróba haladtam éppen befele, erre az egyik ellenőr (a bérletemre rá se rántva) hirtelen eladásra kínálta fel nekem a másik ellenőrt. Kilóját öccázé'!

Már bánom, hogy csak röhögtem! Üzletet kellett volna kötni. Egy kb. 80 kilós BKV-ellenőr nem kerül többe egy közepes mikrósütőnél, szóval alkalmi vétel lett volna. Berakhattam volna a karácsonyfa alá, oszt onnan dörmöghette volna egész nap, hogy "jegyeket, bérleteket kérem ellenőrzésre felmutatni." Hogy örülnének a gyerekek! Már úgyis biztos uncsi a sok hülye játék meg kütyü biszbasz; ilyen ajándék még úgyse volt sose.

És onnantól kezdve mindennap annyiszor mutathatnánk meg neki a bérletünket, ahányszor csak akarjuk!!! Nem vagyok híve az emberkereskedelemnek, de ha már egyszer diszkontáron kínálják.... :)

BKV-ellenőrt minden karácsonyfa alá!

 

2 komment

Címkék: hülyeség

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr241617556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2009.12.23. 11:30:31

Csak fennáll a veszély, hogy pont a karácsonyfa alatt áll neki sztrájkolni. Sose nem lehet tunni.

Viktor H 2009.12.23. 15:38:55

Inkább BKV-s vezérigazgatói fizetést mindenkinek :D Vagy csak Nekem :D
süti beállítások módosítása