Juci SFG 2010.06.18. 19:42

Ingyán Klub

Ez egy meghatározó döbbenet volt ma délelőtt kérem.

Kedves Főnök elvtársunk megint egy nagyon karaj szemináriumot tartott, indián clubosat, amit errefelé buzogányként emlegetnek szerintem. Hát úgy elrepült a három óra hossza, mintha el se kezdődött volna. Asszem izomláz lesz megint a seggemben, és remélem, hogy a vállamban is vagy még valahol, mert az már nem járja, hogy bármit csinálok, folyton a seggemben van izomláz.

Node. Ez még nem lenne döbbenet, hanem.

Mostanáig azt hittem, hogy általában egész ügyes vagyok, de most úgy tűnik, hogy nem vagyok. A kis trükkös buzogányok forgatása, ha egy kézzel történik, vagy a két kézzel egyszerre és szimmetrikusan, akkor még csak-csak. Mondhatnám, hogy az tökjól megy, főleg ha az események elébe akarnék szaladni kicsinyég és megelőlegezni a számomra mindenképpen kijáró bizalmat.

Node a 4-es meg az 5-ös számú, kétkézzel nemegyformán illetve fáziseltolással végzett (egyébként swing nevű) gyakorlat kifog rajtam! Még.

Itthon gyakoroltam, már szétütöttem a szekrény oldalát, és sokkal jobban belezavarodtam, mint valaha. Ezért ijedtemben inkább választottam egy megfelelő öltözéket, amelyet a jövőben ehhez az alkalomhoz viselni illik majd. Lehetőleg bajusszal. Hamarosan megmutatom :) A mondott arcszőrzet növesztésére való képtelenségemet valamely szemceruza segítségével rajzolt (mű)bajusz által fogom leplezni.

És micsoda kellemes meglepi volt ma is találkozni Anikómmal, meg Misi RKC-val és Günterrel. Ja és Frank the Bodybuilder is ott volt ám, méghozzá tanársegéd pozícióban, mert már olyan jól megy neki.

A Főnök már úgy áll, olyan peckesen, szépen, főleg buzogánnyal a kezibe, mint az első világháború előtti régi erősemberek a csíkos gatyában. Mondtam neki, hogy növesszen mán bajuszt oszt pödörje is, de egyelőre nem mozdult rá az ötletre.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr812092123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.06.18. 21:29:58

eheheh :-) rajtam is a 4. és 5. fogott ki és ez akkor az arcomra is kiült :D

következő fotóötlet megvan ám :-))

Viktor H 2010.06.18. 22:01:01

.. amúgy nem csíkos ingben vagy pólóban voltak az akkori erősemberek?:)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.18. 22:35:29

@Viktor H: Most hogy mondod ezt a csíkos pólót.... nemtom. Nagyon is lehetséges. Persze egy ilyen képet se találok.

Mi lesz a következő fotó? Nehogy hamarabb megcsináljad, amit én akarok, mert sikítok :)

Viktor H 2010.06.18. 22:41:59

@Juci ZB:

Nyugi, megvárom mig Te elkészited és lekörözlek :-))

Amúgy hasonló lesz ,mint az elözö ,csak épp lesz csikos póló meg bajusz :-)))
De nem mondom el hogy és miként :-))

mellesleg Én se találok olyan old school képet amin csíkos pólóban vannak .

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.18. 22:46:48

@Viktor H: Csak csináljad. Az enyim per definitionem eleve csak jobb lehet :)

Viktor H 2010.06.18. 22:47:38

@Viktor H:

jut eszembe ha feláldozol két tincset csodás fürtjeidböl már megvan a bajusz :-)) a többit rád bizom :-))

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.18. 22:51:29

@Viktor H: Majd azt én tudom, hogy hogyan kell. Na. Nembeledumál :)

Csíky Feri · http://www.csikysystem.wordpress.com 2010.06.18. 22:58:09

No! Csíkos póló ide, vagy oda... oké, hogy kell a bajusz (mondjuk ebben előnyben vagyok :) ), de ne feledkezzünk meg a párducbőrös, tigriscsíkos dizájnról sem!

Viktor koma! Örülnék, ha ebben a "tarzanos" stílusban parádéznál! ;)

Csíky Feri · http://www.csikysystem.wordpress.com 2010.06.18. 23:00:38

Juci! Egy ötlet... ;) Ehhez még bajusz sem köll...

mmacdonald.com/vids/retro%20boy%20strongman%201902.jpg

Frank, a Bádibílder! :)

Viktor H 2010.06.19. 13:47:33

@Csíky Feri:

Mester!

Gondoltam hasonlóra is ,de a diszkomfort érzés eluralkodna rajtam és nem lenne őszinte az arckifejezésem :-))
De a csíkos pólós projekt meglesz, már csak találnom kell csíkos pólót :-)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.19. 18:50:17

@Csíky Feri: Ezek jók, köszi, Frank :)

Már csak azt nem értem, hogy a Viktor miért nyomuljon párducmintás tangában. Én ezt kerülendőnek ítélném :)
süti beállítások módosítása