Juci SFG 2010.03.09. 11:41

Harcosok Klubja

A Kezdő Csoportom. Három edzésünk volt eddig együtt. És máris meg tudtak lepni.

Tegnap tűnt fel valami nagyon érdekes, amikor is érkezett még a csapathoz négy újabb ember. A különbség a már egy hete járó "kemény mag" és az újonnan érkezettek között hatalmas, persze a tudományukban is, de a legnagyobb különbség a tekintetükben volt látható :)

A "kemény mag" ragyogó szemmel csüngött a szavaimon, mintha örömteli izgalommal várnák, milyen gonoszsággal lepem meg őket; ügyesek, hajtanak, a TGU+armbar kombinációikat is lelkesen gyakorolták, de azért látszott, hogy alig várják, hogy végre belefeszülhessenek a swingelésbe, lehetőleg orrvérzésig ám. Megkapták az adagjukat, és boldogok voltak :) A harci szellem szinte tapintható. Az arcukon a villámgyorsan kifejlődött függősség jelei mutatkoznak, és egyre nagyobb dózist követelnek és kapnak, és erősen örvendeznek neki :)

Mindeközben az újonnan érkezettek kis csapata még gyanakodva fürkészett, ahogy a TGU rejtelmeibe vezetgettem őket befele. Ugyanez a tekintet volt megfigyelhető a mostani "kemény mag" szemében egy héttel ezelőtt; és milyen lett az ő szemük mostanra....?

Erre nem számítottam :) Döbbenet.

Egyetlen hét telt el.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr231823606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.03.09. 14:48:02

Gratulálok a sikerekhez! Az oktatón ragyogó szemmel való csüggést magam is gyakorlom, szóval meg tudom érteni. Majd még írj a tapasztalataidról, engem nagyon érdekel a téma RKC-szemszögből!

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2010.03.09. 15:56:04

Szia Juci RKC!
Mielőtt még messzemenő következtetésbe kezdek, tudnom kellene, hogy fiú v. lány tanítványaid vannak, mivel, lehet hogy a szemek csillogása inkább a csinos oktatónak szól :o).
Egyébként gratula az első héthez. Csináltál már korábban hasonlót, mármint oktatást?
Én három évig oktattam harcművészetet, és nagyon szerettem tanítani. Ha lenne időm, akkor szívesen oktatnék, később akár RKC-t is.

Anikó RKC 2010.03.09. 20:34:47

hurrá imádlak! ez csúcs. ÜGYI VAGY!!!!!!

Robzon 2010.03.10. 11:24:32

Jah, ez tenyleg tök jo. Ahogy az elsö eredmenyektöl eloszlanak a ketsegek es jön a bizalom meg a lelkesedes.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.10. 12:59:08

Köszi srácok :)

Különben érdekesen oda-vissza dolog ez, mert ahogy ők egyre lelkesebbek, az az én energiámat is szaporítja valahogy.

KETTLEBELL · www.kettlebell.hu 2010.03.11. 21:10:08

Juci,

Gratulálok, biztos voltam benne, hogy így lesz...:)

Viktor H 2010.03.11. 21:52:11

@Juci RKC:

Gratulálok Tóvárisné !
Örülök a sikerednek ! :-)

Tedd ki a fotómat az edzéterembe azzal a szöveggel ,hogy :
" Ha nem akarsz igy kinézni ,csináld rendesen !! " :D:D

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.03.11. 21:54:37

Most veszem észre, hogy én ide nem is írtam azt (csak akartam), hogy:

Megagratulációm, meg hogy tök örülök :)

De most leírtam, és helyreállt az univerzum egyensúlya.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.11. 22:51:02

@KETTLEBELL: Köszönöm, bár még nincs mihez, az út elején járunk csak.

@Viktor H: @efg_zeg: Pesze, az elvtársak csak a Főnök után mernek megszólalni, mi? :D
Jaj, de szemét vagyok, nem ezt akartam mondani, hanem hogy aranyosak vagytok, köszi a biztatást :)

Viktor H 2010.03.11. 23:03:54

@Juci RKC:

Rosszul tudod... a Főnök megnézte ,hogy irtunk -e már és mivel látta ,hogy nem igy hát mert gratulálni :D:D:D
süti beállítások módosítása