Juci SFG 2010.02.27. 22:30

ZZZZZZZZ

Ha a fejemhez tartanának egy pisztolyt, hogy márpedig foglaljam össze, hogy mit hallottam a mai szemináriumon, lehetőleg 3-4 értelmes mondatban, akkor lennék egyfajta bajban, de azért összehoznék valamit.  Most azonban nem fog pisztolyt a fejemhez senki, azazhogy hopp várjunk csak....

Ja nem, mégse :)

Tehát ez a Z egyre jobban tetszik nekem, és most nem tudom eldönteni, hogy Péter és Gabi nyomja egyre királyabbul (annyira királyul, hogy ez már valóságos előadóművészet, amit ezek tudnak!), vagy az én fejemben kezd összeállni végre valami, esetleg mert bizonyos részeket harmadszor hallok és ezért lassan meg is értem ezeket... esetleg ez így mind együtt. A matéria természetesen tök logikus és értelmes, és nemcsak érthetően, de rendszerezve és szórakoztatóan van előadva, csak annyira túllóg a szókincsem határain, hogy inkább meg se kísérelem elmesélni; majd hátha valaki más megteszi :)

A biofeedback-kel való kísérletezés folyamatba tétetik, bár engem látszólag megint nem sikerült elrontani, pedig Helyből Kripli állapotban érkeztem :) De másokon bezzeg próbálgatom majd. Ellenben az I-phase, nos erről annyit mondanék, hogy még még MÉG.

Örültem, hogy ismét összefutottam Bizonyos Elvtársakkal és Elvtársnőkkel, de szomorkodtam, hogy megint csak rövid időre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr831795902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor H 2010.02.28. 09:46:35

Mi az ,hogy nem sikerült elrontani a BioFeedback alatt ? :D Eltört a gipszed a fekvenyomásnál :D:D
Mondjuk nincs jogom poénkodni ,mert én meg 40kiloval huztam meg a hátam , holott a rózsa utcában simán felemelem 1 kézzel a 60ast :-D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.28. 19:50:59

@Viktor H: Ja, igen, Anikót azért sikerült elrontani, mert kitaláltam neki a nyakbahúzógépet, erre meghúzta a vállát.
Szóval azért nem volt teljesen terméketlen az a kondigépezés :)

Remélem azóta helyrejött a Zanikó válla. Meg a Viktor háta.

Anikó RKC 2010.02.28. 20:08:41

:-)
persze. nem szoktam kiteregetni az ilyesmit, de a Gabi ugye többször békává változtatott, Juci tett róla,hogy felhőnjárásban jöjjünk haza, éjszaka közepén egy varázsszőnyegen találtam magam, amellyel egy nagy,piros,pöttyös kettlebell alakú bolygó körül repkedtem és néha a szőnyegen swingeltem egy kicsit,mert a szőnyeg orosz gyártmány volt és nem horpadt be...szóval ilyenek vannak...de a vállam rendben van. megtapaszoltam a könyökemet visszának. :-)

Viktor H 2010.02.28. 20:43:35

@Juci RKC:

Viktor háta 90%osan renbejött :D Kentem rá ezt azt meg egy kis swing guggolás snatch windmill gyakorlás és már jó ,de abban a pillanatban az egom és a hátam fele fele arányban szenvedett sérülést és arra nincs gyógyír :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.28. 22:29:19

@tiekuanyin: Aszt mongya meg kend, hogy vásárolt-e pöttyös cumót a zikeába?
Legközelebbi napsütés esetén pedig szappanbuborékfújás következik.
(Mindenki másnak: ez most davincsikód volt) :)

@Viktor H: Az egó sérülése fostos egy dolog, én is azzal küzdök, és nem állok jól.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.02.28. 22:50:25

@tiekuanyin: Á, szóval kihasználták a Kisasszonyok a Zingyenes Zizmozógépeket! Nem csak én csinálok mostanában kísérleti jelleggel hülyeségeket! (Csak én csinálom a legtovább.)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.01. 12:49:45

@FredYoong: Ez volt a feladat :) magunktól valszeg nem zizzenünk rá a gyurmagépekre.
Illetve én biztos nem :)

ImikeTraining 2010.03.01. 18:02:18

@Viktor H: neked eléggé rendben lehet a vállmobilitásod, ha a hátadat kenegeted! Mégis csak ér valamit ez a z-health...

Viktor H 2010.03.01. 18:31:26

@ImikeTraining: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Az alsóhátam fájdult meg ugymond a lumbális szakasz vagy mi :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.01. 21:38:44

@ImikeTraining: Miért, én is bekenem a hátam bármelyik részét...
Bevallom, én sokáig azt hittem, hogy ez teljesen alap.

Viktor H 2010.03.01. 21:41:36

@Juci RKC:

Nanemá !! Napozásnál is magadnak kened a hátad?

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.01. 21:52:34

@Viktor H: Testápolóval mindennap bekenem, ha ez számít :)

ImikeTraining 2010.03.01. 21:55:29

@Juci RKC: Én is betudom kenni bármimet, csak nem szeretem, mert azzal a kefével mosom az autót is.

Viktor H 2010.03.01. 22:40:47

@Juci RKC:

Ezt most komolyan mondom nem hiszem el :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.02. 10:01:03

@Viktor H: Ménem?
A következő lépés, fogadjunk, az lesz, hogy videózzam le :)

ImikeTraining 2010.03.02. 10:20:36

@Juci RKC: videózd le a saját hátad 3 méterről!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.02. 10:24:04

@ImikeTraining: Most szívatni próbálsz? Így nem fog menni :)
Bekapcsolom a videót oszt eléállok.
Na?

ImikeTraining 2010.03.02. 10:26:32

@Juci RKC: amúgy ballal én is összetudok fogni, jobbal nem... és kedves barátaim mindig nagyon büszkék rá, hogy ők mind a kettővel, én meg mindig nagyon büszke vagyok rá, hogy én sportolok, ők meg nem.

ImikeTraining 2010.03.02. 13:12:00

@FredYoong: hátam mögött a két kezemmel, fms vállmobilitási feladat

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.03.02. 13:17:03

@ImikeTraining: Fms-hez nem kell összefogni.
Csak a Pártarchivum végett jegyzem ezt meg :)

ImikeTraining 2010.03.02. 16:20:11

@Juci RKC: tudom, hogy nem kell :) de ha nincs ki mérickélje, akkor az összefogás marad kíváncsiságból. Csak a Pártarchívum miatt jegyeztem meg.

Viktor H 2010.03.02. 18:13:47

@Juci RKC:

Most hogy mondod ez eszembe se jutott :D ;-)
süti beállítások módosítása