Juci SFG 2012.01.31. 12:42

és késssz

A Tízezer törlesztőrészletei:

Ott hagytam abba, hogy 1836 volt hátra.

Ebből egy hosszasabb szünet után (amelyet havas hegyoldalon való csúszkálással töltöttem) szombat délelőtt ismét törlesztettem 600 swinget. Százasával, különféle kézváltásokkal, de valamennyi egykezes és @16 kg.

Vasárnap délelőtt: Összesen 400 swing. 10-10 swing @16 kg, @20 kg, @24 kg és @28 kg - ezeket lásd a mellékelt ábrán -, azaz 10 swing minden 15 másodpercben, aztán 15 másodperc pihi. Tízszer körbe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hétfő reggel. 400 swing @20 kg. Minden percben 40 swing, aztán 20 másodperc pihi.

Hétfő este a csoportokkal: összesen 280 swing (12 kilóstól 36 kilósig mindenféle golyókkal tízet-tízet - ezt majd külön leírom).

És ekkor még mindig maradt 56 darab az uccsó napra :)

Ebben a szellemben kedd reggel 60 swing @24 kg.

Végülis összesen 10.004 swinget lóbáltam össze, jó kis móka volt. Főleg mert ha nem lett volna kicsit olyan természete a dolognak, mint a törlesztendő adósságnak, akkor a felét biztos elblicceltem volna. 

Őszintén szólva, egy picit már kezdtem unni a dógot, főleg ebben az ipari mennyiségben, úgyhogy a januári swing-diétának most nem is baj, hogy vége van. A swinget változatlanul nagyon szeressük, csak most már jó lesz mást is csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr713964147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2012.01.31. 13:19:18

Hurrá :-)
és a végét a szívemből szóltad :-))
süti beállítások módosítása