Csak ez most másféle fűrész volt, nem olyan mint a múltkor :)

A kezdőcsoport a dupla kettlebellek szépségeivel kezdett ismerkedni leginkább, a haladók meg fűrészeltek bőszen, mármint többek között.

10 percig folyamatosan: Get-up-sit-up + SLDL 3-3

Dupla clean&front squat: 8 double clean + 5 double front squat, 5+3, 3+1

Fekvőtámasz + staggered stance row.

Hiába mondjátok, hogy ez "row", nem "saw"; szerintem ez fűrészelés :)

10 fekvő + 1-1 row, 9 fekvő + 2-2 row… 1 fekvő + 10-10 row (ez a végére már egyáltalán nem volt vicces, az uccsó körre még én is visszaváltottam 12-esre)

 

Desszertnek a Tracy Rif féle Beyond Max workout (mintha a sima Vo2max nem lenne elég nagy szívás).  Viszont a gymboss ugyanúgy minden 15 másodpercben csipog :) A tempó végig nyolcas, csak a pihenőidő rövidül. 10 percen keresztül.

8 snatch jobb, 15 sec pihi
8 snatch bal, 15 sec pihi
9 snatch jobb, kevesebb mint 15 sec pihi
9 snatch bal, kevesebb mint 15 sec pihi
10 snatch jobb, még kevesebb mint 15 sec pihi
10 snatch bal, még kevesebb mint 15 sec pihi
9 snatch jobb, kevesebb mint 15 sec pihi
9 snatch bal, kevesebb mint 15 sec pihi
8 snatch jobb, 15 sec pihi
8 snatch bal, 15 sec pihi
És elölről a nyolcastól :)

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr793403120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cornelius Sulla 2011.11.29. 21:47:00

Most nézem hogy ezt csináltuk múlt hét Pénteken.Kőkemény volt én 16kg-val toltam a végén már csak arra figyeltem ,hogy elég nagy legyen a lendítés a snach alján.számolni nem tudtam csak a csipogásra ébredtem....6-7-8 ismétléssel csináltam 40 kört.Még másnap reggel is bevoltam durranva:)
süti beállítások módosítása