Juci SFG 2011.10.28. 10:42

Julius Pharyngitis

Avagy Torok Gyula, illetve közismert latin leánykori nevén Julius Szájzár, a körözött köztörvényes bűnöző megint benézett az ablakomon! Még nem rontott ajtóstul a házba, egyelőre csak settenkedik odakint a kis szemétláda, hogy a rendőr rajzolná körbe.

Pedig reggel felkeltem egy félórával korábban, hogy végezzek némi testgyakorlást. És ha már így jártam, akkor végeztem is, de csak nagyon rehabos verziót, tekintettel a fent említett sajnálatos majdnem-körülményre.

Pörgettem hát egy picinyég az indián clubot, aztán elvégeztem néhány bemelegítő törököt a 12 kilóssal, aztán néhányat a 16 kilóssal.
Gurultam párat a haskerékkel, térdről.
Gyakorolgattam lájtosan a jerk nevű gyakorlatot, nagyon csajosan, egyetlen 16 kilóssal, kezenként kétszer 5-7 darabot, kábé.
Guggoltam egylábon, lábanként kétszer hármat, csak az íze miatt.
Végül swingeltem egykézzel, 10-10 darabot a 16 kilóssal, ugyanannyit a 20 kilóssal és szintén 10-10 darabot a 24 kilóssal, és ugyanezt még kétszer.

Közben sokat gondolkodtam az élet értelméről, és arról, hogy mi lenne, ha Torok Gyula mellé egy Agyhártya Gyulám is lenne, merthogy az elmúlt két napban a fejem is fájdogált, a környezetemben tapasztalható trendekkel összhangban... utána azon merengtem, hogy milyen érzés is lehet hipochondernek lenni, de félek, hogy ezt már sosem fogom megtudni :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr323335848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EszterCs 2011.10.28. 11:15:57

Jobbulást Juci! Azt a fránya TGy-t tessék elijeszteni sok Swing-el és forralt borral.Vigyázat! Az alkalmazáa sorrendje nem mindegy. :)))

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.10.28. 12:05:50

@EszterCs: Igazad lehet! Olyannyira, hogy a swinget emberi számítás szerint kis is felejtem :)
A torkom egyébként nem is fáj; csak MAJDNEM. Teccikérteni.

EszterCs 2011.10.28. 12:10:04

Hát persze, hogy tetszem érteni. Ismerem az érzést. Hofit idézve: "Bújkál benne valami... Vagy tehetség, vagy kukac." :)
süti beállítások módosítása