Hogyan is guggol az ember.

Egyévesen még mindenkinek ment a dolog, úgyhogy ki se találd, hogy erre te világéletedben képtelen voltál :)

 

(Fej semleges pozícióban, kiemelt egyenes felsőtest, térdek a lábujjak vonalában, lábfejek vállszélességben, súly a sarkakon, csípőszög párhuzamos alatt, erőteljesen megtartott ágyéki gerincszakasz.)

Pihenésre, dolgok megvizsgálására tökéletesen alkalmas testhelyzet; innen indítható a "nehéz dolgok felemelése" típusú mozdulatsor is, csak előbb még a súlyponthoz közel húzzuk, beölelve megragadjuk és úgy állunk majd fel vele, erőteljes csípőnyújtás és egyidejű mellkas-emelés által :)

4 komment

Címkék: squat

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr763328230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáky Csaba RKC 2011.10.27. 08:40:04

Nagyon királyságos szemléltetés.:-)

Monarch (törölt) 2011.10.27. 10:22:11

Az unokaöcsém ilyeneket csinál minden olyan helyzetben, amikor én lehajolok. Azóta megpróbálok én is guggolni hajolás helyett.

Valószínűleg ennyi idősen még én is jól tudtam guggolni...

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.10.27. 15:20:43

@Monarch: Azt biza jól teszed, ha guggolsz hajolgatás helyett. De a deadlift-pozíció is kiválóan megteszi :)

Monarch (törölt) 2011.10.27. 23:21:48

@Juci RKC: A minap büszke voltam magamra, mert leesett valami a földre, és leguggoltam hozzá, nem hajoltam. De aztán két nappal később meg megint a jó öreg hajoláson kaptam magam. Bad habits die hard.
süti beállítások módosítása