Juci SFG 2011.09.16. 10:42

Házifeladat

Véletlenül megnéztem az alábbi videót, és értelemszerűen muszáj volt azonnal kipróbálnom, hogy vajon tudok-e csinálni 20 egylábas guggolást egyben? Illetve, egyáltalán mennyit tudok...?

Az ember nem várhat az ilyesmivel addig, amíg hazaér, ezt bárki beláthatja; úgyhogy cipő le és az irodában üstöllést rápróbáltam a feladatra.

Nos, a 17. ismétlésnél sajnos leraktam a lábam, úgyhogy a végeredmény egyelőre 16. Csak bal lábbal természetesen, mert a frissiben bepunnyadt jobb lábamra még ráállni is csak kis habozás után szoktam, szóval a jobb oldali próba még várhat :)

A második videó pedig csak erősen inspiráló, bár már nem új. Szoktam magam is hasonlókkal kísérletezni, persze jóval kisebb súlyokkal, és ez a fickó a videón példaképnek mindenképpen megjárja :) Még akkor is, ha a kettlebell fogantyúján guggolgatni a Hatályos Pártutasítások értelmében hülyeségnek minősül. De azért utánacsinálni mindenképpen faszagyerekség! Úgyhogy ez lesz a házifeladat.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr473231502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiria 2011.09.16. 21:05:22

Eme gyakorlati feladatok mellé egy elméleti is dukál: utánalesni, vajon igaz-e, ami az imént olvastam egy ismerősnél...miszerint Sch. Norbert "egyedi és újszerű kardióedzés"-t talált ki. A fotón őbotorsága látható terpeszben, kezei között egy 5 kg-os ásványvizes palack, olyan gömbszerű...
facebúúúkon megtekinthető.

most vagy RKC lett belőle (khrhmhmkrh -köhögés, csuklás, stb), vagy meglett a mi Bob Harperünk.
Ez esetben gluteus maximusra irányuló pazar féköríves rúgással gyógykezelni kellene, de rögvest.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.09.16. 21:54:43

@Warrioressactually: Jó kérdés, megnézném
a facebook oldalán, de csak olyat találok, amit lájkolni kéne előbb, arra meg nem vagyok hajlandó :)
Mutimár azt a fotót vagy a linket vagy a cikket vagy tudodmit.

tiria 2011.09.16. 22:09:37

én nem vagyok fent az arckönyvön, de lementettem a képet. Ide hogy tudom betenni?

tiria 2011.09.16. 22:20:19

feltettem a blogra, ide nem sikerült.

tiria 2011.09.17. 22:10:49

Na igen...kíváncsi vagyok.
Hydrabell, Norbell, Bellupdate...:-D

tiria 2011.09.17. 23:09:54

Aquafit...van benne minden..lassú emelés, és görbe háttal súlyarrébrakás...
némi jillian michaels-feeling elkapott ám közben.
(én is úgy kaptam a linket, de muszáj átadnom)
tv2.hu/magellan_extra/video/schobert-norbi-vizzel-edz

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.09.19. 11:20:13

@Warrioressactually: Köszönjük, ezt rendkívül tanulságos volt :) OK, valójában a "siralmas " jelzőt akartam használni.
süti beállítások módosítása