Dehogy fázik! Nem olyan családból származok én! Eszibe ne jusson az ilyesmi.

Hát meg, tegyük hozzá azt is, hogy 35 fok volt árnyékban szombat délelőtt, amikor a golyó elkezdett járni a kezemben föl-le, merthogy szneccsölésre vetemedtem.

Nem is szaporítom a szót tovább ezzel kapcsolatban, csak hát gondoltam tolok egy kis VO2max jellegű szneccsölős intervallost a 16 kilóssal, meleg van mint a fene, de majd megy amíg megy, oszt jóvan.

15 másodperc meló, 15 másodperc szuszogás, körönként hetesével 26 kör lett a vége, de akkormár semmilyen trükkel nem bírtam a kezem izzadását elhárítani, úgy csúszott a golyó füle a markomban, hogy netovább.

Azt, hogy a fröcskölő izzadság mennyire csípte a szememet, már meg se említem, mert még a végén valaki aszinné, hogy nyafogok, pedig dehogy. Nem olyan családból származok én :)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr373053750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása