Vasárnap reggelre mindenféle terveim valának, aztán megvalósításuk küszöbén megint azon kaptam magamat, hogy nem akaródzik nekiállni. Ilyenkor szokásos dilemma: most csak "Lusta" vagyok, és jobban tenném, ha összekapnám magam; avagy "Alkalmatlan", és jobban tenném, ha leülnék egy sarokba papírzacskóval a fejemen?

Az első verzióra szavaztam. Pörgettem az Indian Clubokat egy párszor, kísérleteztem egyet a Kettlebell Kozák néven is ismert gyakorlattal, de az se egészen úgy sikerült, ahogy kellett volna, illetve merjük kimondani: RONDA.

Aztán 3 kör az alábbiból: 18 kneeling pushups, 8 inverted rows, 2 chinups.

Mert van ám nekem új húzódzkodókészségem! Születésnapomra kaptam a Legaranyosabb Férjtől, aki pár napja fel is szerelte a kisház eresze alá. Ebből a megfontolásból húzódzkodok, valahányszor eszembe jut. Tegnap is eszembe jutott, de kár volt; vacakabbul ment, mint valaha.

No mondom, a végére egy kis marokerő-fejlesztő snatch intervall figyeljen tán be. 16 kilós megfog, 36 másodperc ON, 36 másodperc OFF, körönként legyen 17 snatch.

Ahogy a Móricka azt elképzeli. A bal kezem, de csak a bal, olyan cefetül csúszott és ment el belőle a kraft, hogy az siralom. A körönkénti 17 ismétlésből 13-14 darabok ha összejöttek ballal. Jobbal érdekes módon nem volt gond. Node 7 kör után el is pakoltam az egészet a retekbe.

Mert eddigre sikerült felismerni, hogy ezen a délelőttön belőlem már nem lesz semmi, úgyhogy mégiscsak azt az opciót kellett volna választani, hogy leülök a sarokba, arccal a fal felé, egy papírzacskóval a fejemen.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr172997336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2011.06.21. 09:10:45

Kedves Juci RKC!
KB kosacnál az poszt címe sokkal ugly-bb, nekem már egy kicsit túl morbidnak tűnik.
A húzódzkodáshoz pedig gratula.

Üdv
Tamás

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.06.21. 10:17:48

@sztheomo: Ez egy idézet, nézz utána :) Még pontosabban, ez IS az.
Köszönöm a gratulát, de azt nem érdemlem meg, mert ez a húzódzkodás nem az a húzódzkodás, ami nekünk kellene. Sajnos.

Anikyo 2011.06.22. 08:59:01

Pedig alapmű. Nagyon jó! A gyaloggalopp után kíváncsi voltam, mi lesz a következő. Bendegúztól meg a baktertől jobb választás nem is lehetett volna. Várom már, mikor jön a Sanyikááááááám! :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.06.22. 11:46:44

@Anikyo: Ugyehogyugye :) Na majd Sanyikámra is rátérünk, ha eljön az ideje, de nem olyan sürgős a dolog, mert hát hun van még karácsony...?!
süti beállítások módosítása