Juci SFG 2011.06.03. 11:42

Nos?

Nos, szerintem ez már kifejezetten gusztustalan. Saját magát megnyomorítani mindenkinek szíve joga, de másokat talán nem illene.

Fred Yoong-nál találtam ezt a videót, ami Elrettentő Példa Gyűjteményünknek egyik nagyon fontos darabja lesz.

Még jó, hogy a Youtube-on van "dislike" gomb :) Nyomtátok meg ti is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr822953837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EszterCs 2011.06.03. 17:41:52

Húúú az a tipi-topi lábmunka! Szép találat FredYoong!

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2011.06.03. 19:28:33

Van ám több is, kicsit lejjebb tekerve lehet látni: fitness.mercola.com/sites/fitness/videos.aspx
Török, guggolás, minden.
Csak ezeket már nem mertem megnézni, meg féltem, hogy esetleg még tovább romlik az amúgy sem tökéletes technikám.

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2011.06.03. 19:29:53

@FredYoong: (Az előbbi mondatban a "meg" "mert" akart lenni.)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.06.03. 21:08:37

@FredYoong: Hát én sajnos megnéztem némelyiket, aztán, mondom, hamáneccer itt van az a dislike gomb, én nem félek használni :)
Például ezek nyerték el a nemtetszésemet:
youtu.be/_FReFD9-Tc8
youtu.be/dvLbttj32Hc
Aztán besokalltam. Kifejezetten aggódom azért az idősebb úriemberért, akinek az eszet osztja ez az alkalmatlan alak.

Cornelius Sulla 2011.06.03. 21:12:57

Swing közben mit toporog mint a szaró galamb?És ahogy nyúlkál a bell után....
Kész

gellért23 2011.06.03. 21:22:06

amatőr kettlebellesként mondom, hogy a látványtól megfájdult a hátam.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.06.03. 22:51:46

@gellért23: Ugye?! Szerintem ezen a fickón kívül mindenki, amatőr és laikus egyaránt látja, hogy ez így marhára nem kóser.

balint28 2011.06.04. 00:04:06

Sziasztok!

Tudjátok én mit nem értek az egészben! Néha mikor tornász versenyt nézek a Tv-ben csak ámulok és bámulok mikre nem képesek azok a versenyzők. Olyan légiesek és olyan könnyedén mozognak! Öröm nézni őket. Én soha nem voltam tornász, soha nem végeztem az általános sulin kívül tornász gyakorlatokat, a közvetítések szakszavaiból egy kukkot se értek, én csak azt látom jó az amit csinálnak, mert pontos és szabályos. Avatatlan szemként is úgy látom ezt igen így kell csinálni.
De ezzel a videóval kapcsolatban: Hogy lehet így megvezetni embereket, hogy elhiggye azt, ezt így kell csinálni? Annyira rossz még nézni is. Az edző minden hibát elkövet amit csak lehet. Honnan veszi némely edző arra a bátorságot, hogy úgy oktasson valamit amit még saját maga sem tud. Vagy ez már intelligencia kérdése és ennyi az egész? Egy átlag hozzá nem értő embernek tényleg elég lenne az, hogy egy viszonylag sportos jó dumával rendelkező ember oda álljon mellé és agymosás jelleggel megmagyarázza az ügyfelének, hogy ezt igen így kell és kiölje a vendégből a kétkedés legkisebb csíráját is. Nektek mi erről a véleményetek? Juci Te már biztos nagy tapasztalattal rendelkezel az oktatás területén és az ügyfelek kiismerésében mi erről a véleményed, ha megkérdezhetem? Pétertől többször hallottam már ha én pénzt fogadok el valakitől akkor az ügyfél jogosan gondolhatja azt, hogy én szakértő vagyok, nekem pedig kötelességem a tudásom legjavát adni neki úgy, hogy legalább sérülést ne okozzak neki. Kicsit eszme futtatás jelleggel írtam ezt most le, de kíváncsi vagyok a véleményetekre. Nem vagyok egy nagy kommentelő, de ez a videó most felszínre hozta belőlem a kíváncsiskodó énemet! :)
Bálint...

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.06.04. 21:12:44

@balint28: Szia Bálint! Teljesen egyetértek mindennel, amit írtál.

A kérdésedre, miszerint vajon "tényleg elég lenne az, hogy egy viszonylag sportos jó dumával rendelkező ember oda álljon mellé és agymosás jelleggel megmagyarázza az ügyfelének, hogy ezt igen így kell és kiölje a vendégből a kétkedés legkisebb csíráját is" - hát, a válaszom kétirányú lenne. Az egyik az edző szempontjából: igen, az ügyfél megbízik bennem, rám bízza magát, nyilván abból az alapfeltevésből kiindulva, hogy én értek hozzá. Namármost ez egy elég súlyos felelősség, kötelező komolyan venni.
Ez a fickó a videóban nem teszi. Súlyos gondatlanság, alsó hangon is. De a lelkiismeretlen szélhámos és felelőtlen szemétláda kifejezések használatát se érezném túlzásnak.

Ügyfélszempontból pedig? hát a józan észt bizony semmi se pótolja. Ahogy te is mondod, itt messziről búzlik, hogy ez nem lesz jó - és ilyenkor célszerű lenne hanyatt-homlok menekülni.

Hogy itt pontosan mi történik, nem tudom. A szerencsétlen ügyfél gondolhatja, hogy csak a kezdeti nehézségek miatt nem frankó valami, aztán mire rájön, hogy egy szélhámosra bízta a gerincét, már késő lesz.

A.P.M. · https://www.jabbablablablabla.blog.hu 2011.06.08. 14:00:46

Atyaisten! Fos készen van ez a Fred! Legszívesebben ráengednék néhány komolyabban kigyúrt rozsomákot... Súlyos! Páran már felvetették előttem, de ez a TOPORGÁS ez mi ez? Atyaisten, szabályszerűen megfájdult a hátam...

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.06.08. 16:09:19

@A.P.M.: A toporgás tényleg egy über-hülyeség, de szerintem nem is az a legnagyobb baj vele.
Én nem veretném meg, mert hát végülis csúnya dolog az erőszak: csak elmagyaráznám neki végre, hogyan kell swingelni, és a rozsomákok leellenőriznék utána a formát mindennap, aztán a lelkiismeretükre bíznám a többit.

Anikyo 2011.06.10. 15:24:40

Jézusom! Csak most néztem meg! Felháborít! Kirázott tőle a hideg, és mindegyiknél azt hittem, leesik a golyó, vagy kiszakad a válla, vagy szétroppan a gerince, vagy nem bír felállni...
Ez katasztrófa! Jézusom!
süti beállítások módosítása