Olyan is van, amelyiknek csak a torka ég...

Már majdnem aszittem (azaz reméltem titokban), hogy Torok Gyula hűtlen lett hozzám, de sajnos a francokat. Visszatért a kis nyavalyás és lesújtott énreám hatalmas bosszúval és rettentő haraggal.

Szerencsére tegnap még kordában sikerült tartani; a helyzet mára durvult el.

Biztos az áldozatok átkoztak meg :)

Ez vót tegnap:

Egyik csoport (amelyik februárban még kezdő volt, de már nem az)

Illő bemelegítés (gurulás-hegyek főleg, meg némi halo) után 2-2 TGU + arm bar
Windmill tanítás
Alsó windmill
1-1 TGU + windmill

3 kör: Clean&press létrák 1-1-2-2-3-3
Reverse lunges 5-5. 1. kör bell overhead, 2. kör suitcase, 3. kör rack

Swing-highpull-snatch kombó, 30 sec munka 15 sec pihi:
1. menet: 1 swing, 1 high-pull, 1 snatch, kézcsere, másik oldal, és elölről
2. menet: 2 swing, 2 high-pull, 2 snatch, kézcsere stb.
3. menet: 3 swing, 3 high-pull, 3 snatch, kézcsere stb
4. menet: 1 high-pull, 1 snatch, kézcsere stb
5. menet: 2 high-pull, 2 snatch, kézcsere stb
6. menet: 3 high-pull, 3 snatch, kézcsere stb
7. menet: 1 snatch, kézcsere stb
8. menet: 2 snatch kézcsere stb
9. menet: 3 snatch, kézcsere stb

Másik (a haladóbb) csoport pedig, szintén illő bemelegítés és egyebek után

TGU létrák: 1-1  TGU közepes-nagy-nagyobb súllyal

4 kör: 5 clean + front squat + 5 push press + Negative press

6 x10-10 double cleans.

Ahogy Rif bácsi tanácsolta anno. Mindannyian töredelmesen bevalljuk, hogy ez a dupla clean bizony komoly szívás is tud lenni, ha eléggé lerövidítjük a pihenőidőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr602892933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

n80qd 2011.05.10. 14:28:11

Ezt próbáltad már:

1 rész almaecet + 2 rész víz + 1 kk méz, és ezzel gargalizálni? Nekem ez bevált! Mondjuk durva.
Esetleg 3% hydrogen pedoxid-ból kb 15ml-t 1 pohár vízbe.
"És rágni, nem lenyelni" :)

n80qd 2011.05.10. 14:28:48

Én is alig birtam irni egy hsz-t...

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.05.10. 14:39:57

@n80qd: Nem, ezt még nem próbáltam. Elég ocsmánynak hangzik :)
A sós vizes gargalizálást viszont már próbáltam, az is fényesen beválik, de olyan undorító, hogy nehezen szánom rá magam. Asszem 1 pohár vízbe 2 evőkanál só. Egy menet este, egy reggel, és kész. Csak nagyon öklendezős.
Jobbulást neked! Szintén T. Gyula?

n80qd 2011.05.10. 15:23:11

@Juci RKC: Néha-néha, eljön hozzám is, de nem tudom mihez kötni... Az ecetes durva, taknyom-nyálam egybe folyik, de utána nagyon jó... :D :D :D

A Kisebbik Juci · http://jucivagyokszia.blogspot.com/ 2011.05.10. 15:40:21

A mihamarabbi Gyulalikvidálást tudom kívánni! [Brutál praktikák :-D]

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.05.11. 11:44:01

@A Kisebbik Juci: Köszi szépen. A brutál sósvizes cucc most nem bírt működni, mert tegnap még fogorvosnál is voltam (fokozandó az élvezeteket), következésképpen az ínyem itt-ott érzékeny. Ezekután elkezdtem gargalizálni a sós szmötyivel, de gyorsan kiderült, hogy ez nem jó, merthogy szétcsípett a retekbe.

Cornelius Sulla 2011.05.12. 09:00:41

Elvtársnő!
Lenyomtam az edzését(az elsőt) nagyon kellemes volt bár kicsit büdi lettem:)
Köszönöm ,pörgős volt.
süti beállítások módosítása