Juci SFG 2011.04.26. 19:42

A Kacsa!

Vagy másféle Állat....?

A hétvégén próbálkozások történtek mindenféle állatos mozgások imitálásával, amit Professor Alvaro Romano-tól is láthattunk, és a Jucinak rendkívül tetszik.

Itt van rögtön az első kísérlet, a Tigris vagy valami más nagymacska-féleség. De valahogy még nem az igazi. Mindenesetre nehezebb a feladat, mint gondolná az ember.

A második Állat: amolyan Kakukktojás :) no ha valaki tudja, hogy mijez, mondja meg izibe.

Végül egy kis majomkodás. Hát ez csakugyan nagyon gyenge. Persze könnyű annak a főemlősnek, amelyiknek hosszabb a karja, mint a lába - esetemben nem egészen ez a helyzet, persze ez csak amolyan hülye kifogás.

Ja és ha már itt tartunk: volt ám némi gyakorlás a húsvéti ünnepek alatt is, mármint a fedettpályás sonkazabáláson kívül is. A dokumentálás és a Rend kedvéért (melyekben közismerten amúgy is világbajnok lennék, vagy mi), leírom ide, hogy mi vót.

Szombaton: némi ginastica natural és némi szneccs, konkrétan 10x11 snatch @16 kg plusz 4x7 csak úgy.

Hétfőn: délelőtt egy csomó ginastica natural (részben mindenféle gurulás, részben némi állatkodás, lásd fenn). Délután swingtime! 30 sec ON, 30 sec OFF. 20 kétkezes swing, 10-10 egykezes swing, 20 kézváltós swing, 7-8 power swing. Ez kétszer körbe 16 kilóval, egyszer körbe 20 kilóval, egyszer körbe 24 kilóval. Végül 2x20 swing 28 kilóval, csak úgy.

A reklám után az első kettlebell-ellenes tüntetésről készült megrázó képsorokkal jelentkezünk :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr812856900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2011.04.27. 07:12:57

Juj de tetszik!
Juci, a második videó szerintem
- négylábú verébke
vagy
-az Órarugógerincű felpattanó.

A majom nagyon jó, a Tigrisnél a mancsodat próbál úgy előrevinni, h. a csuklódat tolod,mint egy macska,mikor lépsz. hipphopp Tigrises lesz az egész.Ilyen én is szoktam csinálni, csak nem tudtam, hogy ez a GN. Ahogy a Napüdvözlet java részéről sem tudtam,hogy az is az :-))))

Nagy Laci RKC 2011.04.27. 09:36:37

Szerintem ez az állat,egy begipszelt lábú béka,de k@va jó!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.04.27. 10:00:24

@A legkisebb RKC milyen jót nevetett: Ez jó, Banyikám, kösz a tippet! Valami gyanús volt azon a környéken, csak nem állt össze, hogy mi is az, de most asszem értem és ezt kipróbálom. Juhhhé! Köszi :)

Bagzy 2011.04.27. 13:39:57

Kapásból észrevettem,hogy a Tigris igazából a pókember első filmváltozatának egy jelenete!!!!!!!!!!
Mit nyertem?

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.04.27. 15:35:31

@Bagzy: 1000 szneccset nyertél! Gratulálok hozzá, használd egészséggel :)

Bagzy 2011.04.29. 11:46:50

Akkor a Páveles bögre elfogyott! Kár!
Még szerencse,hogy köztudottan nagylelkű tudok lenni,így ha nem haragszol elajándékozom a nyereményemet. :)

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.04.29. 13:34:44

@Bagzy: Igazad van, én is úgy kaptam, és alig vártam, hogy tovább ajándékozhassam ;)

BazsiRKC 2011.05.01. 08:43:53

Én gazellát (impallát) azonosítottam és meg mindig a hatása alatt vagyok :) :)
süti beállítások módosítása