Szombaton rögtön majd' egész napi durranás a Pártszeminárium, ahol jól tovább lettünk képezve és ideológiailag egységes alapokra helyezve :)

Jó volt, na. Minden előadás vagy hasznos volt, vagy érdekes, de leginkább mindkettő; az emberek vagy ismerősök, vagy kedvesek, de leginkább mindkettő :)

Komolyan örülök és hálás vagyok, hogy ilyesmiket szervez a Párt. Tanultam megint egy csomó dolgot. És nagyon nem utolsósorban: csakugyan megtiszteltetés egy ilyen közösséghez tartozni.

Ami viszont a vasárnapomat illeti: annak megágyazott az a körülmény, hogy a szombati rendezvényről hazatérve rögvest tüsszentettem olyan 562 darabot, és a nap hátralevő részét könnybelábadt szemecskékkel orrot fújva voltam kénytelen eltölteni. Ekkor már sejtettem, hogy a vasárnapi nagy ámokfutó szneccsölésből semmi se lesz.

És tényleg nem is lett, de még a helyettesítőként kinézett rehabos mediball-gyakorlásból se, mert nem volt kedvem ahhoz se.

Ennyit mára, elvtársak, most megyek mert még vár a papírmunka (amihez viszont nagy kedvem van természetesen) :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redpill.blog.hu/api/trackback/id/tr712717951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása